Rubino85 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 hallo alle hardware lesere. Nå har daten min flippet i vinkel og jeg håper dere kan hjelpe meg... Altså det begynte med at cs ikke lenger ville kjøre. Det bare stoppet og jeg kunne lukke det med ctrl-alt-del. Bruker win xp da.(nyeste grafikkort drivere). Forresten så får jeg meldingen at grafikkortet ikke støtter open gl hvis jeg prøver å starte opp det i Counterstrike. Etterhvert begynte dataen å bare dumpe det fysiske minnet. Jeg prøvde å legge inn operativsystemet på nytt igjen uten at det hjalp noe. Har scannet hd med nyeste norton virus definasjoner. Prøvde til å med å legge inn xp på en annen partisjone men det hjalp heller ikke. Så nå er det opp til dere. Takk for alle hjelpsomme svar Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kjør scandisk! Kan være at cs-installasjonen har en skadet sektor - la du inn cs på nytt? Klarer du å kjøre andre spill da? Kan være skjermkortet som er overklokket for mye? Støtter skjermkortet ditt opengl? Du kan vel prøve å skifte til d3d eller noe? :wink: Lenke til kommentar
cozmo Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hvis du får "fysiks minne dump" er kanskje en av minne brikkene dine defekt, prøv å ta ut den ene brikken og prøv da, hvis ikke det funker prøv med den andre brikken, eller lånn en brikke av en annen. Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 ok.. Kan prøve noe av dette men nå er jeg på skolen. Har ikke overklokket skjermkort eller noe. Kortet støttet open gl før iallefall da gikk det feilfritt for seg. har prøvd å legge inn cs på nytt.. hjalp ikke. Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Takk for hjelpen folkens. Jeg tok ut minne brikken og da gikk ingenting gale så derfor satte jeg den inn igjen og da virket den.. Kan ha vært noe dårli kontakt eller noe. ikke vet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå