josh909 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) *LØST* Det er kjekt å kjenne folk i Nokia av og til.. dette problemet er nå løst, og buggen i CRON-jobben skal være fikset. Jeg registrerte meg i morrest på Nokias nye MOSH community. Dette er en tjeneste hvor medlemmer kan dele innhold med andre medlemmer; for eksempel musikk, bilder, video, spill og applikasjoner. Jeg har selv laget en liten applikasjon som jeg ville laste opp og dele med de andre MOSH brukerne, da dette var et konsept jeg virkelig likte. Ved opplastingen gjorde jeg desverre en feil og klikket av for "Image" istedet for "Application", og før jeg fikk summet meg hadde jeg klikket på "Submit". Jeg fikk så en mail med følgende innhold: Dear XYZ, We were unable to add your file 'ZXY' to MOSH because it looks like it was mis-categorized. Please make sure that your file is assigned the right content type. For example, if you uploaded an image file but categorized it as audio, it won't show up on MOSH. We apologize for the inconvenience, and we invite you to upload your file again at <http://mosh.nokia.com> Copyright © Nokia Corporation 2007. All rights reserved. "Ja ja" tenkte jeg - "får vel gå inn og endre kategorien da".. men nei; dette var ikke mulig. "Ok da" tenkte jeg - "så utrolig tungvint - jeg får slette filen og lastet opp på nytt". ..men nei. Det er ikke mulig å slette en opplasting før den har blitt godkjent, og den blir ikke godkjent fordi den ligger i feil kategori. Dette er jo i og seg selv grusomt dårlig brukerbehandling, men nå kommer rosinen i pølsa.. den mailen jeg fikk, som er quotet over? Den kommer hvert minutt. Så langt har jeg fått 64 kopier av den mailen, og de bare fortsetter å komme. En i minuttet. Hver eneste minutt. Se attachment for screenshot. Jeg har forsøkt å maile MOSH på den mailadressen som står listet under "Contact us", men shock of the century: den bounca. The original message was received at Fri, 10 Aug 2007 10:09:21 +0200from sheraton.domeneshop.no [194.63.248.49] ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <[email protected]> (reason: 553 5.3.0 <[email protected]>... No such user here) Så da er spørsmålet - hva i all verden gjør man når en nett-tjeneste går i stå og det ikke er mulig å kontakte de som står bak den? Endret 10. august 2007 av transistorbass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå