Woopster Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Jeg trodde ikke denne filmen fantes, etter den fantastiske 3eren som tok alt det gode og sjarmerende fra de to første filmene og gjorde det om til et filmatisk makkverk. Coveret vitner om kvalitet Stilige saker Noen som faktisk har sett denne? Endret 10. august 2007 av Woopster Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ja, jeg har sett den mener jeg. (begynner å bli en stund siden) Etter det jeg husker er den ikke noe serlig bedre enn de andre, noen få komiske deler Det som er veldig anderledes er jo at ingen av skuespillerene er de samme som i de tidligre filmene, noe som gjorde det litt rart Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Det som er veldig anderledes er jo at ingen av skuespillerene er de samme som i de tidligre filmene, noe som gjorde det litt rart 9248120[/snapback] Det skjedde jo alt i nr. 3... Det som forundrer meg mest er vel kanskje det som står ved siden av coveret til filmen... Er det nå vi kan begynne å prate om vill-ledene markedsføring Er ganske sikker på at den filmen aldri har vært eller vil komme inn på imdb sin topp 250 liste... Edit: Med et snitt på 2.1 på imdb så kvalifiserer den til å være på topp 100 av de dårligste filmene der i mot. Kanskje sende platekompaniet en mail og be de bytte om litt på teksten inne i imdb logoen sånn at det står "IMDb Bottom 100" Endret 10. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Manx; Det er nok bare noe med nettleseren din eller så var den en midlertidig feil. For nå står den der den skal, helt på siden sammen med den andre reklamen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Når den klarer å lure seg bort dit, så skal jeg tyne det for hva det er verdt Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Når den klarer å lure seg bort dit, så skal jeg tyne det for hva det er verdt 9248296[/snapback] ja, tenk på missforståelsene som kan oppstå , krise Endret 10. august 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Når den klarer å lure seg bort dit, så skal jeg tyne det for hva det er verdt 9248296[/snapback] ja, tenk på missforståelsene som kan oppstå , krise 9248303[/snapback] Manx kunne plutselig ha gått til anskaffelse av denne i stor trod om at det var en kvalitetsfilm! Men så viser det seg at det er en møkkafilm. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Denne filmen var den dårligste av alle. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Snakk om å melke et produkt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Manx kunne plutselig ha gått til anskaffelse av denne i stor trod om at det var en kvalitetsfilm! Men så viser det seg at det er en møkkafilm. 9248726[/snapback] Tror det får holde med at jeg har de tre første (den siste fulgt bare med i boksen sammen med de to første...) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er det sant at nr. 4 kom in 2003? :O Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er en av de dårligste filmene jeg har sett.. Gutten er da ikke alene hjemme engang. Hele filmen er gjennomført tragisk fra ende til annen. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 De to første er filmer jeg liker, har alltid sett en av dem på julaften. Men 3'ern er bare et dårlig forsøk på å "melke kua litt ekstra". 4'ern gidder jeg ikke en gang å se. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 For de som ikke har sett så er det samlet noen klipp i denne snutten. http://youtube.com/watch?v=-qlBPGvPFc4 Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Åja, den har jeg jo sett halvparten av. Den var så dårlig at jeg ikke klarte å se hele, det var grusomt. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Rett og slett grusomt. Ville heller sett 3eren 10 ganger etter hverandre en 4eren en gang Lenke til kommentar
Meits Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Treeren er ikke så gæren, men denne fireren ser ut til å være en parodi på seg selv. Er den ikke engang "så dårlig at den er bra"? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Lagd rett og slett for å tynne ut et produkt til det makismale. Sad tbh.. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er sikkert 5 minutter der du får med deg at foreldrene drar fra ungen. Så er det 1 time 30 minutter med at ungen har laga de sjukeste fellene i verden, selvfølgelig stappfull av spesialeffekter. de siste 10 minuttene får du se dumme tyver spille dårlig å falle for fellene Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Lånte filmen en gang og så ikke mer enn 20 min før jeg og samboern fant ut at filmen er skikkelig elendig at vi ikke giddet å bruke tid på å se den ferdig. Makan til kjedelig film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå