[email protected] Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 I bruksanvisningen til Kodak DX 4330 står det at det ikke kan bruke anndre AA batterier enn Kodak sine. Dette stiller jeg meg undrende til! Har noen der ute prøvd å lade andre batterier enn kodak sine batterier i dokkingstasjonen? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg har ikke prøvd dette, men det vil neppe være noe problem å bruke andre batterier i kameraet i seg selv. Når det gjelder lading med dockingstasjonen kan det hende at denne ikke er mikroprosessorstyrt slik som på de mest avanserte laderne, og da risikerer man at andre batterier ikke blir optimalt ladet. Så lenge batteriene er kraftigere enn Kodak-batteriene burde det imidlertid være fysisk mulig å lade de i dockingstasjonen. MLW Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 He he. Jeg prøvde det jeg.....kjøpte 4 stk AA oppladbare GP batt. 1800 mAh. Riktignok vil kameraet fungere fint med disse batt, men OBS OBS.......dokkingsstasjonen NEKTER å lade disse batteriene! Dokkingen lader BARE medfølgende battpakk (2 stk sammenkoblet AA batt) slik som her : http://www.mpx.no/asp/info.asp?p=4256&l=3 Merkelig system spør du meg.....dokkingstasjonen er jo da nesten overflødig...må bruke kodak spesialbatt.....mine nyinnkjøpte AA batterier er ubrukelig så lenge jeg da ikke går til innkjøp av en ekstern lader i tilllegg da! Tenkte jeg skulle dele dette med eventuelle potensielle kjøpere av Kodak DX 4330...(forøvrig er jeg fornøyd med kameraet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå