Thomasxr2 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei. Har et rart problem jeg håper noen kan hjelpe med.. Jeg har en stasjonær og en laptop. Kobler opp med VPN til jobb fra den stasjonære uten problemer. Men med laptoppen klarer jeg det ikke, ikke med kabel engang. Jeg vil gjærne koble opp med VPN via trådløst nett, slik at jeg kan koble til jobben når jeg er ute. Satte opp an annen laptop til en jobb, VPN via trådløst og det funker utmerket. Han har Vista B. på sin da. En annen laptop på jobben får heller ikke koblet til VPN med kabel.. Kan noen si hva problemet er ?? Feil meldingen som kommer er : 721. Den eksterne datamaskinen svarte ikke. Men det gjør jo det fra min stasjonære + laptop med Vista B. HASTER !! HJEEEEELP ! Mvh Thomas H.P Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Den enkleste (og beste) løsningen er vel å ta kontakt med de som styrer med VPN på jobben din. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hadde problemer med VPN og WLAN selv for et år eller to siden. Men husker ikke helt hva jeg gjorde for å fjerne problemet. Enten var det en FW oppgradering i ruteren som skulle til, ellers så var det ny versjon av VPN programet på maskinen min som gjorde susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå