Zoid_ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 hei ! er det noen her som kan forklare forskjellen på de .' og hva bør jeg se etter ved kjøp av et tv-kort hvis du har et tv-kort med et redigerings programm er det samme som om du har et video-redigeringskort? det er jo kjempe forskjell i priser på de.... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Redigerings korta har som oftest bedre kvalitet på komponentene, pluss diverse andre finesser som f.eks. Hardware MJPEG o.l. Pluss at redigeringskort ofte kommer med dyr redigerings software. Lenke til kommentar
Zoid_ Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 men hva bør jeg se etter ved kjøp av et tv-kort? Lenke til kommentar
Zoid_ Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 noen som veit ? Lenke til kommentar
striky Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Du bør se etter om tv-kortet støtter stereo-lyd. Samt oppløsningen den kan ta opp i (capture), jo høyere jo bedre. Det er også en fordel om produsenten er kjent for å lage gode drivere/oppdatere ofte. Jeg kjøpte selv et tvkort for flere år siden, men produsenten hadde ingen hjemmeside så jeg fikk ikke lasta ned nye drivere til annet operativsystem. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ang. oppløsning: PAL er vel 768x576, så å ta opp i høyere enn det er vel ganske poengløst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå