hakongram Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Heisann, Har akkurat kjøpt meg en SE S500i på eBay. Telefonen fungerer utmerket, men siden jeg studerer i Australia og kjøpte den av en australsk selger, så er det kun engelsk, kinesisk og indonesisk språk. Er det mulig å få innstallert norsk språk sånn at jeg kan få æøå i meldinger osv ? Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Du kan vel benytte Davinciteam.com eller Wotanserver til dette. Garantien blir vel ikke like gyldig etter dette men det er en mulighet. Hvorvidt de kan se det i etterkant er jeg heller mer usikker på ... Det koster å benytte denne tjenesten på disse sider. Men det er iallefall mulig å endre Det eneste du behøver er datakabelen DCU-60 (: Endret 10. august 2007 av NoKeR Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Funka som bare det det vøttø ! Brukte Wotanserver......kosta 7 euro, men liten pris å betal syns jeg. Takk for tips ! Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det var så lite så Det er igrunnen ikke så sinnsykt dyrt nei (: Rask på support er de også der inne om det skulle skje noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå