Joachim_F Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Funcom trenger mer tid med Age of Conan, og har utsatt spillet til mars neste år. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 leit å høre, men greit at spillet slipper å patches i ett kjør da =) Også får jeg litt tid på å kjøpe meg nytt skjermkort, cpu, hovedkort og vista ^^ sånn at alt er klart til dx10 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Personlig syns jeg det er bra at de finpusser det. Blir det utvidet betatesting? Endret 10. august 2007 av guttorm Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Idag blir det sikkert kake på kontorene til Blizzard For min del synes jeg dette er trist, og kan likegreit utsette planene om ny hardware til over jul. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) uff, leit at det blir utsatt så lenge Endret 10. august 2007 av Neverio Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Triste nyheter, men det var vel hva de fleste fryktet på dette tidspunkt. AoC har veldig mange løse tråder, iallefall om man skal basere seg på hva de har gått ut med offentlig. Jeg håper at de iallefall tar seg så god tid med spillet, så når det først kommer vil de klare å få både gode reviews og en god mengde med spillere fra starten av. Lenke til kommentar
Helgenen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Sier det en gang til: "Intet er nytt under solen".. sang Åse Kleveland (ex-ministeren ja) i Grand Prix en gang. Alvorlig talt: Dette har jeg ventet på. Dette spillet er - for den som følger med i klassen - tiltenkt å bli flaggskipet til selskapet for en tid fremover. Og spillet er også tenkt å videreutvikle og introdusere flere finurlige detaljer for denne typen spill.. Personlig er jeg tilfreds med utsettelsen: Kanskje vi slipper enda et spill som kommer ut samme dag som en patch på 1 giga. Det er en detalj mange glemmer -- også når det gjelder spill: TTT, .. Ting Tar Tid! Det er uansett en ting folkene i Funcom kan lite på: Kundene blir bare ENDA flere hvis et spill blir utsatt. Det gir omtale, og dermed mere spenning hos massene.. Happy gaming likevel! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 kanskje jeg skal pakke ut drømmefall og prøve det snart å Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har en kamerat som er i AoC-betatesting, og han ville nok sagt seg helt enig med at spillet trenger mer tid for å bli ferdig utviklet. Da er det slett ingen ulempe at Funcom bruker ekstra tid på finpuss. Tålmodighet har vi heldigvis nok av. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Fikk en liten klump i halsen nå, våkna nettopp og det første jeg så var denne nyheten på gamer, men allikevel så har vel spillet gått av det, selv om jeg syns at spillet har blitt utsatt en god del ganger nå. Pluss den lengre ventetiden som jeg ikke liker da.. Lenke til kommentar
TorEinar Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Funcom-aksjen har rast 30% så langt i dag. Vurderer å kjøpe snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har en kamerat som er i AoC-betatesting, og han ville nok sagt seg helt enig med at spillet trenger mer tid for å bli ferdig utviklet. Da er det slett ingen ulempe at Funcom bruker ekstra tid på finpuss. Tålmodighet har vi heldigvis nok av. 9247926[/snapback] Og om man ikke har nok av tålmodighet, er det heldigvis duket for en fin-fin spillhøst alikevel, så man skal nok alltids klare å unngå å kjede seg Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hvis det er noen som husker hvordan AO var ved lansering så er dette en gledelig nyhet Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ubrukelig. Forrige gang lovet de at det var siste gang. Men de som har fulgt med uten å være totalt naive har visst at A) spillet releases som beta in a box (som = failiure) eller B) det blir utsatt igjen. Funcom gjorde selvfølgelig det eneste rette, selv om de kunne spart seg å lyge så åpenbart. Det er helt tydelig at de har visst at de ikke har kunnet nå NOEN av datoene. Vi er da ikke så dumme? Og hvorfor setter de en dato hver gang? Da er de jo veldig lite fleksible med tanke på hva konkurenter gjør. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Bare bra de tar tiden de trenger og får noe skikkelig bra ut av det. Men selvfølgelig skuffende når man blir "lovet" en releasedato gang på gang. Men men, da utsetter jeg nytt hardwarekjøp til langt uti vinteren ;p Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Aksjene har steget litt igjen nå da faktisk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ubrukelig. Forrige gang lovet de at det var siste gang. Men de som har fulgt med uten å være totalt naive har visst at A) spillet releases som beta in a box (som = failiure) eller B) det blir utsatt igjen. Funcom gjorde selvfølgelig det eneste rette, selv om de kunne spart seg å lyge så åpenbart. Det er helt tydelig at de har visst at de ikke har kunnet nå NOEN av datoene. Vi er da ikke så dumme? Og hvorfor setter de en dato hver gang? Da er de jo veldig lite fleksible med tanke på hva konkurenter gjør. 9248137[/snapback] De får mer medieomtale og får folk til å vente på den datoen og tenke på spillet ofte i stedet for å tenke at "AoC, det kjøper jeg når det kommer". Uten at de egentlig mister så mye troverdighet som man skulle anta. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Det hele er et Komplott fra Beta-testerene. Her er bevis fra en post på Age Of Conan sitt forum. ingame beskjeder mellom tester og Devteam Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor TesterJoe: Man this game is friggin sweeeeeeet! TesterSusan: hell yeah TesterAhmed: Too right TesterFreddie: I quit my job yesterday. They wanted to extend my hours. Like I could spare the time away from this. TesterKathy: Well I bought 6 months worth of frozen dinners. My husband knows how to use a microwave. He'll be fine TesterSusan: I can't get over how lucky we are TesterJoe: Yeah I know. TesterKathy: I...I love all you guys TesterAhmed: Awww TesterFreddie: *hugs* [DevTeam has logged on] DevTeam: Soooo. What do you think? TesterFreddie: Meh TesterJoe: Its...ok I guess. Needs quite a few improvements TesterSusan: Agreed DevTeam: Well once open beta starts in a few weeks we will be able to iron out alot of small issues. TesterFreddie: Noooooooooo TesterJoe:Nooooooooooooooooooooo TesterKathy: Are you nuts? TesterSusan: Nooooooooooo Waaaaaay! TesterJoe: Needs at least another 6 months of closed beta testing TesterAhmed: At least 6 months? A year to be safe TesterKathy: And no more testers until then. Its overcrowded as it it DevTeam: Errrr...okay. I'll go tell Microsoft [DevTeam has logged off] TesterFreddie: lol TesterAhmed: hahahahaaa TesterSusan: sucker TesterJoe: Our own private awesome MMO. Sweet!! TesterKathy: NDA. No Disturbance Allowed! TesterJoe: Thats right baby! Postet der av Obosi. Link: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=36590 Hehe Endret 10. august 2007 av langtongting Lenke til kommentar
kinag Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har en kamerat som er i AoC-betatesting, og han ville nok sagt seg helt enig med at spillet trenger mer tid for å bli ferdig utviklet. Da er det slett ingen ulempe at Funcom bruker ekstra tid på finpuss. Tålmodighet har vi heldigvis nok av. 9247926[/snapback] Man har egentlig ikke lov til å si at man er med i beta testingen men. Noe som står i NDA Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det vet han godt, men det får han ta på egen kappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg