Gå til innhold

Grand Turismo PS Premier Trailer

My2Cents

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nterview with Gran Turismo Macher Kazunori Yamauchi

10.08.07 - The “Best Car” magazine led an interview with Kazunori Yamauchi of Polyphony digital, which works on Gran Turismo 5 Prologue:

- Gran Turismo 5 Prologue (PS3) is to appear in Japan - as announced - in October 2007. Yamauchi says that the distribution is to statfinden still before the Tokyo engine show, which begins to 26.10.07.

- The main part Gran Turismo 5 (PS3) is to appear approximately around July 2007 in Japan.

- Gran Tursimo mobile (PSP) is to be published only after Gran Turismo 5 (PS3).

- Yamauchi would like to make gladly a daily times a F1-Rennspiel.

Lenke til kommentar

" Yamauchi would like to make gladly a daily times a F1-Rennspiel."

Hmmm. Yamauchi would like very much to make sexytime? Forøvrig alt for få F1 spill som lages, men da må det lages et skikkelig ratt også. Nytter ikke å kjøre slikt med håndkontroll.

Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk skuffet over taileren, jeg sier ikke at det ikke så veldig bra ut, men jeg hadde forventet bedre, men det var nok bare mine forventninger som var urealistisk høye. Jeg tror nok at man får et bedre inntrykk av spillet når vi får se ingame vidoer med lyd.

Men uansett så gleder jeg meg utrolig mye til å prøve GT5, får bare håpe fysikken ikke er like skuffende som i GT4.

Lenke til kommentar
Det ser ufattlig bra ut men foruten skademodelering er dette og vill for alltid være ett arcade racing spill :thumbup:

9302961[/snapback]

I beg to differ, men vi har vel to forskjellige synspunkter på hva arkade er...

9302981[/snapback]

Vell ordet simulator sier nesten seg selv att det faktisk simulere hva som skjer hvis to biler dytter borte i hverandre, det blir bulker og sånt, så lenge GT ikke har skademodelering kan dette ALDRI bli ett Racing Simulator spill.

Lenke til kommentar
Det ser ufattlig bra ut men foruten skademodelering er dette og vill for alltid være ett arcade racing spill :thumbup:

9302961[/snapback]

I beg to differ, men vi har vel to forskjellige synspunkter på hva arkade er...

9302981[/snapback]

Vell ordet simulator sier nesten seg selv att det faktisk simulere hva som skjer hvis to biler dytter borte i hverandre, det blir bulker og sånt, så lenge GT ikke har skademodelering kan dette ALDRI bli ett Racing Simulator spill.

9303000[/snapback]

Så du ville anbefalt det til en som var på jakt etter arkade-bilspill?

Det er jo ikke sånn at nødvendigvis _ALT_ må være realistisk for at det skal kvalifiseres som et simulator-spill. Gran Turismo er definitivt innenfor sjangeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...