Gå til innhold

Rekordinntekter for Nvidia

Anbefalte innlegg

Raptor,13/08-2007 : 16:34]
Alle som har investert i nytt og dyrt Directx 10-kompatibelt grafikkort er ført bak lyset

http://www.idg.no/pcworld/article60750.ece

9270425[/snapback]

Det er den dummeste kommentaren jeg har hørt idag!!

DX10.1 spill kommer ikke før tidligst til neste høst. Året etter det kommer DX11. Vi er i en bransje som er under utvikling, hva er nytt??

Var akuratt det samme med DirectX 9 også... DirectX 9 kort (Shader Model 2) kunne ikke kjøre DirectX 9c (Shader Model 3)

Vil tippe at alle spill som støtter DX10.1 fra neste høst, også kommer til å støtte

DX10.0. Var akuratt samme med shader model 2.0 vs. 3.0

9270805[/snapback]

komentaren er henta fra linken jeg refererer til som det mulig lønner seg å lese

Endret av kvase
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det for spesielt interresert å se på ren ytelse vs pris? Trodde det var en helt normal avveining.

Til en viss grad er jeg enig, men i high end segmentet tror jeg faktisk ytelse/pris er mindre viktig enn max ytelse. Det er rimelig mange her som betaler i bøtter og spann for noen få ekstra poeng i 3DMark. Det er veldig mange der ute som er ute etter det beste og da holder ikke det nest beste. I mellomsjiktet derimot tror jeg nok at ytelse/pris er veldig viktig.

I tillegg er det fordeler som gangner fler enn de spesielt interreserte med eks. HD2600 serien.

9267542[/snapback]

Jo, det kan så være, men her har vel også nVidia både 8500 og 8600 som begge er godt innarbeidet i markedet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...