Gå til innhold

AoC: Age of conan utsatt igjen!


Anbefalte innlegg

Utsatt til 25 mars 2008 :no:

 

Hegnar.no

 

Etter nøye vurdering, og analyser av nylige tilbakemeldinger fra betatesting har Funcom og Eidos besluttet at det trengs mer utviklingstid for Multiplayer online-spillet "Age of Conan - Hyborian Adventures".

 

Beslutningen er tatt for å redusere inngangsbarrierene og å gjøre spillet mer tilgjengelig i de første timene av spilletid

Endret av floffan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste som hade vært greit var om wrath of the lich king kom først, slik at den ville fungere som en "fjortiss magnet", men at dem tjener på det som selskap som de sier her er jeg i tvil om.

Men for all del... Har selv vært i ett guild i over 2 år allerede så, men når man er såpass klar som man blir for det er det surt med enda ett halv år, det er ingenting å si imot.

Lenke til kommentar

Dette var helt klart en trist nyhet ja! Men jeg fortviler ikke :cool:

Det er mye annet kult som kommer i år. Jeg nevner bare noen få titler som jeg ser frem til før vi runder over til 2008 ;

 

PC; Crysis og Half-Life 2: Episode Two

Wii; Resident Evil: Umbrella Chronicles og Super Mario Galaxy

Xbox360; Halo 3, Call of Duty 4, Mass Effect, Rock Band, Ace Combat 6: Fires of Liberation, Guitar Hero III: Legends of Rock, Clive Barker's Jericho og Assassin's Creed

DS; The Legend of Zelda: Phantom Hourglass

 

Skal nok få brukt noen kroner på spill i år alikevel skal du se!

Lenke til kommentar

Dette var kjipe nyheter, men bedre enn at de gir ut et halvferdig produkt. Må innrømme jeg ble enda mer misunnelig på betatesterne nå :p

 

Ekstra nedtur for alle de som har kjøpt seg ny pc "bare" for AoC. Hadde denne nyheten kommet en uke senere ville jeg kanskje vært i den situasjonen selv...

Lenke til kommentar

Ubrukelig. Forrige gang lovet de at det var siste gang. Men de som har fulgt med uten å være totalt naive har visst at A) spillet releases som beta in a box (som = failiure) eller B) det blir utsatt igjen. Funcom gjorde selvfølgelig det eneste rette, selv om de kunne spart seg å lyge så åpenbart. Det er helt tydelig at de har visst at de ikke har kunnet nå NOEN av datoene. Vi er da ikke så dumme?

 

Og hvorfor setter de en dato hver gang? Da er de jo veldig lite fleksible med tanke på hva konkurenter gjør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...