Barkster Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 trenger en ny brannmur siden den jeg har nå klikker alt for ofte. Noen som har formeninger om hva som er den beste og sikreste brannmuren av gratis versjonene for tiden? Typen jeg har nå er Zonealarm og det som skjer 1 til 2 ganger dagelig er at Truevektorservice eller hva det heter får problemer og deaktiveres automatisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hvis det er Windows XP du har, så kan du bruke den innebygde uten større problemer. Den tillater som standard kun trafikk som starter fra maskinen din, og timer ut alle andre forespørsler. Lenke til kommentar
johome Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Den tetteste av alle inkludert payversjonene er Comodo. Gratis , men mange inkludert meg selv har opplevd litt problemer med den. Jeg har derfor byttet til Kerio som funker meget bra. Aldri noe tull med den. Lenke til kommentar
-Erik- Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Denne skal være ganske bra: Comodo Firewall Pro 2.4.16.174 (freeware). Mvh. Erik Endret 10. august 2007 av -Erik- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå