Gå til innhold

kjøpe eller vente?

pinpoint

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No har ikkje Crytek sluppe minimum og recommended specs for Crysis enno, men eg trur det ville vere å skyte seg i foten for Crytek hvis dei ikkje optimaliserer spelet for dagens generasjon av grafikkort. Dei kan ikkje akkurat forvente at alle som vil spele Crysis går og kjøpar seg nytt skjermkort i November, iallefall ikkje hvis dei har lyst til å selge eit par mill. eks. Forøvrig skal Crysis støtte DX10, som alle grafikkort av dagens generasjon også støttar.

Så, med andre ord, eg trur eg kan seie med 99,999% sikkerheit at du gjer eit trygt kjøp med tanke på å få god ytelse i Crysis (og mange andre komande spel) om du går for eit kort i GF8800-familen. Eg har sjølv nyleg kjøpt meg eit Gainward 8800 GTS 640, og eg håpar (og trur) at dette kortet skal kunne yte godt for meg iallefall eitt om ikkje to år.

Kjøp! :)

Lenke til kommentar

I november kommer de nye kortene til nvidia. Jeg har tenkt å vente til da, og kjøpe et GTX-kort, hvis prisen synker. Det jeg tror folk mener når de sier at ingen av dagens kort kan kjøre Crysis på maks, er at du ikke kan ha alt på maks med den høyeste oppløsningen. Jeg er sikker på at i ALLEFALL et GTX-kort skal klare biffen med en oppløsning rundt 1280x1024.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...