the_fire Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har brukt MS Outlook 2007 til RSS-feeder en stund, og har egentlig bare brukt den til å lese overskrifter og ingress. Siden mer har jeg ikke fått. Men her om dagen oppdaget jeg at man kunne velge å laste ned hele HTML-dokumentet. Da jeg skulle prøve det fikk jeg en feilmelding/advarsel: Feilmeldingen gjør at jeg ikke kan klikke noen steder på HTML-dokumentet. Jeg stoler på kilden, så hvorfor kan jeg ikke fjerne denne advarselen? En annen RSS-feed gir meg denne feilmeldingen: Her vil ikke bildene vises. Jeg stoler på kildene, men Outlook tillater meg ikke å lese meldingene skikkelig. Hva gjør jeg? Bytter jeg RSS-aggregator, i såfall, til hva da? Ønsker at den skal kunne gå i bakgrunnen, gjerne minimert til systemfeltet. Og poppe opp når jeg får feeds. Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hvis du går inn på Tools -> Trust Center og velger Automatic Downloads, så kan du velge å laste ned til rss feeds: Du kan jo prøve å endre litt på ting der ? (Har sjekket dette via Office 2007 online demo, men regner med at det er samme menyer. ) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Joda, fant fram (Verktøy -> Klareringssenter), men prøvde å endre på det som var relatert til RSS uten resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå