Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, jeg har fått en del problemer med popup fra denne siden "winantivirus 2007" og lurer på hvordan jeg kan få den fjærnet. har lest flere av de andre postene, men har ikke helt klart å få med meg hva jeg skal med de logge og etc. kan noen hjelpe meg fra grunnen av?? formatering vil bli fullstendig utelukkende, da jeg ikke har tid til det nå.

på forrhånd takk, Rene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jada først tar du noen kjappe google søk

laster ned spybot, spywareblaster og adaware se personal så scanner du med 2 av programmene spywareblaster, fungerer som en liten beskyttelse for kjente virus/popups i f.eks iex og ff:)

edit: eller så er det en sjuk fyr her på diskusjon.no akkurat på det med virus. han kommer nok til å komme inn å skrive om det med logging osv^^:)

Endret av rulator
Lenke til kommentar

Du kan laste ned SuperAntiSpyware. Kjempe bra program bruker det selv. Også CCleaner.

Dette skal fjerne spyware, og slette unødvendige cookies.

Ps: Vær forsiktig med å søke på Google etter anti spyware program o.l.

Har gjort det selv men ente opp med spyware, som var GANSKE vanskelig å fjerne. Bruk sikre sider! En jeg bruker til å finne gratis Anti-Virus program o.l.

Er http://www.download.com Der finner du masse interessant.

Endret av -Erik-
Lenke til kommentar

hei igjenn, takker for svar. det begynte i det små med spyware, men da jeg endelig fant ut litt mer var det masse virus etc. jeg har nå måtte formatere pga, de begynte å nærme seg mine viktige filer og dokumenter. nå ser det ut til å være vekk, og jeg har innst. f-secure igjenn. Jeg er litt usikker på om f-secure er godt nok pogramm, da jeg hadde dette da virus og spyware kom seg fint forbi. er det noen som vet om dette holder mål, eller om jeg er nødt å gå til innkjøp av ett bedre!

mvh rene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...