MrVilla Skrevet 14. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Har en kamerat som skal sende sin gamle notepad, og han lurer på hva han kan forlange for den? De data jeg vet er: Processor: Intel Celeron at 400MHz RAM: 64MB by default Disk: Fujitsu IDE 6GB Network: Intel 10/100 Fast Ethernet Modem: Lucent WinModem Audio: Intel 810 Video: Trident Cyber 9525/DVD with 2.5MB RAM Pointing device: Combined PS/2 stick + touchscreen PCMCIA: With TI PCI1410 Cardbus Controller Other: Serial, parallel, USB and infrared ports Veier veldig lite. Ganske kul faktisk! Det er det jeg vet nå, kan sjekke mer dersom det trengs flere opplysninger. Skal sjekke hvilke tilkoblinger som er på. Kunne ikke se noen cd-rom da jeg så på den, men hadde bare 5min på meg. Edit: fant litt flere oplysninger Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Spørs om noen vet så mye om denne Kan dere ikke bare gi meg noen tips om hva dere ville betalt da? PS! Den er uten cd-rom Lenke til kommentar
oltis Skrevet 14. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Utrolig kul maskin. Med touchscreen og det hele. Grei til å frakte med seg rundt i sekken. Lurer også på hvor mye en slik kan være verdt. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Den er utrolig stillig etter min mening!! Synd det er verken floppy eller cd-rom. Hadde det vært cd-rom så haddejeg kjøpt den selv tenkte kanskje....ca...2-3000?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå