Gå til innhold

Enkelt og greit PvP gear!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på hvilke PvP item jeg bør gå etter først? Vil gjerne kombinere mest mulig bra gear forhold til hva jeg gjør for å få de. Vil bruke litt av warlord settet for set bonus osv. Lurer på hvilke item jeg burde gå for?

 

 

Er en 70 frost mage.

 

Prio går slik:

 

Stam>Spell dmg>rpenetration>recilence/crit

 

 

Er en casual spiller og går ikke for fult gladiator sett osv. Vil bare ha det slik at jeg får ganske bra gear forhold til hva jeg gjør for å få det ved å kombinere set bonuser osv ;P

 

 

 

Takk for all hjelp

 

/Zeelot

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg lurer på hvilke PvP item jeg bør gå etter først? Vil gjerne kombinere mest mulig bra gear forhold til hva jeg gjør for å få de. Vil bruke litt av warlord settet for set bonus osv. Lurer på hvilke item jeg burde gå for?

 

 

Er en 70 frost mage.

 

Prio går slik:

 

Stam>Spell dmg>rpenetration>recilence/crit

 

 

Er en casual spiller og går ikke for fult gladiator sett osv. Vil bare ha det slik at jeg får ganske bra gear forhold til hva jeg gjør for å få det ved å kombinere set bonuser osv ;P

 

 

 

Takk for all hjelp

 

/Zeelot

9247330[/snapback]

 

 

Begynn med to deler av Gladiator settet for 35+resilience bonus. Gjør mye battlegrounds og kjøp Veteran Marshal itemene.

 

Ikke bruke honor points på de blå PvP-sett delene, ved mindre du har en overflod av honor points.

Lenke til kommentar
Hvis du har lyst å vente så vil arena 1 settet bli honor based når season 3 starter.. Tror jeg leste det vil bli til september og vil koste rundt 16k honor for hver sett..

9247518[/snapback]

 

For hvert sett? :hmm: Regner med at du mener 16k for hver del av settet?

9247521[/snapback]

 

oops! glemte visst et ord, tidlig ennå :blush:

Endret av Alucard_21
Lenke til kommentar

Som warrior så sparte jeg til og kjøpte meg Season 1 skuldre og hansker, etter at season 2 begynte slik at jeg kunne få rabatt:)

 

Så kjøpte jeg veteran støvlene og deretter veteran beltet (Etter forrige helgs AV-leeching av dimensjoner)

 

Kommer til å gå for kappen eller bracers nå tror jeg.

 

Arenapoeng sparer jeg litt på foreløpig, da det egentlig ikke er noe mer jeg vil ha derfra....før jeg har råd til 2H-sverdet. Men Blizard sier at dem egentlig vil ha rating-basert arena reward.....så..man bør kanskje ikke spare for lenge hehe. Men dette gjelder sikkert bare ett eller to end-game arena items så..

 

Men for all del...ALDRI kjøp blått honor gear! Det er å sløse med honorpoeng.

Lenke til kommentar

Ok. men burde jeg ikke ha 2 av det blåe settet for å få stamina bonusen?

Bare sånn i første omgang? Hvilke deler av veteran settet burde jeg gå for først?

 

Hvilke 2 deler av gladiator settet burde jeg først og fremst gå for?

 

 

Jeg skjønner ikke en dritt av hva dere prater om når dere snakker om season 1 og 2 osv:P Er ganske ny i gamet. Har spilt WoW siden realesen men har hatt pause på et år så har jeg hatt TBC i 2uker elns

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke en dritt av hva dere prater om når dere snakker om season 1 og 2 osv:P Er ganske ny i gamet. Har spilt WoW siden realesen men har hatt pause på et år så har jeg hatt TBC i 2uker elns

9249498[/snapback]

 

Season 1 og Season 2 er Seasons i arena-systemet. Hver sesong har sitt eget sett ustyrsdeler spesielt beregnet på PvP.

 

Season 1 delene heter "Gladiator's ---", Season 2 delene heter "Merciless Gladiator's---".

 

Vil anbefale deg å skaffe to deler av hvert sett slik at du får to 2-set bonuser, dvs. 70+ resilience. Gå for Merciless Chest og Head, ettersom disse er de delene med størst verdi iom. at alle itemene er samme itemlevel.

 

Kjøp Season 1 hands og Shoulders; shoulders fordi det er vanskelig å finne gode PvP shoulders + at det er viktig å få med de delene som har socket slots.

 

Kjøp Gladiator Våpenet til slutt, fyll på med Merciless Gladiator deler på slikt som Offhand.

 

Kjøp .kun. Veteran itemene får for Honor.

Lenke til kommentar

Sånn jeg ser det er det ikke vært med s1 gear, "rabatten" er så lite anyway.

 

 

Dessuten med riktig setup, UANSETT GEAR får man lett 1600 +/- rating i 5on5 som betyr 500 arena pts / week. (har ett 1650 team med min shaman og jeg bruker lvl 60 epics og greens så gg og resten er søppel geara og)

 

Men så er det jo deilig for noen av oss å få 1000+ pts / week da men :p

 

 

 

Blue pvp sett er bra om en satser på å spare litt for nye gladi items, imo 2 high warlord blue set deler + 3 gladi s1 deler > 5 gladi s1 deler. (Bonusen, fleste classes trenger resi som bare f for å overleve og med tanke på neste patch buffen)

Endret av PcT
Lenke til kommentar
Jeg har 4/5 seas1. Hva bør jeg gå for nå? offhand eller hood seas2? Kjører Battlecast Hood i PVP atm. Bruker off-handen til warlocken i SL.

9249880[/snapback]

 

Få deg pts nok til head+gloves så kjøper du begge, tjener du mest på imo. (du trenger 3k pts for det)

 

 

Om en ikke er hardcore og bare vil kjøre litt bgs er resi and stam det å satse på.

 

Hvem bryr seg om at du har +900 spelldmg når du møter en warrior med 15k hp uansett, du må greie å overleve.

 

600 + dmg med 10k og 300 resi er mye bedre enn +950dmg 7k hp og 30 resi. (for pvp spes. solo om du er mage)

Lenke til kommentar
Mener du at seas1 settet ikke er verdt det? Nå har det jo seg slik at jeg allerede har 4/5 da. Mener du mener jeg heller bør begynne å farme til seas2 settet?

9249925[/snapback]

 

Som sagt gå for hood + gloves av s2 settet først, 4 set bonusen er ikke that big of a deal imo. (iallf ikke for en "casual" mage som vil pvpe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...