Raytee Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei, jeg har et problem jeg har hatt det i over 2 måneder nå, dataen starter opp men jeg får ikke bilde.. Jeg har testet alle delene og alt funker uten når jeg prøver hovedkortet med andre deler(Som funker xD) får jeg ikke bilde, men jeg hadde sendt inn hovedkortet og de sa at det funket.. Er det noe knappen eller noe på hovedkortet som jeg har kunnet kommet borti?(Har ikke god peil på slik egentlig..!) Har Asus ATI Radeon Xpress hovedkort. PCen funket helt fint helt til jeg formaterte så fikk jeg ikke til og installere windows igjen, så tenkte jeg at jeg kunne pusse litt støv så gjorde jeg det, når jeg skrudde på PC'en igjen da så fikk jeg ikke bilde.. Plz hjelp, jeg må få PCen til og funke igjen snart! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
dangaute4 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei, jeg har et problem jeg har hatt det i over 2 måneder nå, dataen starter opp men jeg får ikke bilde.. Jeg har testet alle delene og alt funker uten når jeg prøver hovedkortet med andre deler(Som funker xD) får jeg ikke bilde, men jeg hadde sendt inn hovedkortet og de sa at det funket.. Er det noe knappen eller noe på hovedkortet som jeg har kunnet kommet borti?(Har ikke god peil på slik egentlig..!) Har Asus ATI Radeon Xpress hovedkort.PCen funket helt fint helt til jeg formaterte så fikk jeg ikke til og installere windows igjen, så tenkte jeg at jeg kunne pusse litt støv så gjorde jeg det, når jeg skrudde på PC'en igjen da så fikk jeg ikke bilde.. Plz hjelp, jeg må få PCen til og funke igjen snart! Takk på forhånd! 9247140[/snapback] Hadde samme probleme men eg fant det ut kjekk at rambrikkene er sotte rett i eller prøv og bytt litt rundt på dei kanskje det fungere fungerer det ikkje send PM Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Hmm, jeg rørte ikke rambrikkene når jeg tok ut støv da så jeg tror ikke det er de, men jeg skal prøve i morgen orker ikke mer i natt.. Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Funket ikke.. Lenke til kommentar
dangaute4 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 har du prøvd og kjifta skjermkort eller kjifta ram brikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå