Gå til innhold

reformatere for Windows Vista

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å skaffe meg Vista med tiden... og jeg lurer på om jeg må reformatere PCn for at jeg skal kunne få det innstalert?

må ALT jeg har vekk, eller kan jeg ta veien rundt, og fjerne XP, instalere Vista, og alt jeg har er urørt (t.o.m skrivebordet) ?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på å skaffe meg Vista med tiden... og jeg lurer på om jeg må reformatere PCn for at jeg skal kunne få det innstalert?

må ALT jeg har vekk, eller kan jeg ta veien rundt, og fjerne XP, instalere Vista, og alt jeg har er urørt (t.o.m skrivebordet) ?

:)

9247067[/snapback]

den tok jeg ikke. vil du ha vekk alt du har på pcen?

Endret av 2badle
Lenke til kommentar

Det kommer alt an på om harddisken din er oppdelt i flere partisjoner. Er den det, så vil kun det som ligger på den partisjonen du installerer Vista på bli borte.

Om du kun vil "endre Xp til Vista" så er vell en oppgraderingsversjon av Vista den beste løsningen.

Lenke til kommentar
Det kommer alt an på om harddisken din er oppdelt i flere partisjoner. Er den det, så vil kun det som ligger på den partisjonen du installerer Vista på bli borte.

Om du kun vil "endre Xp til Vista" så er vell en oppgraderingsversjon av Vista den beste løsningen.

9247153[/snapback]

dette jeg ville svart også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...