Gå til innhold

hjelp i W2k!!

Anbefalte innlegg

Har fått nye datamaskiner på skolen, men admin sjekker at det ikke ligger spill og andre progs lokalt på maskinene en gang i uken...

Derfor trenger jeg en oversikt over loggfiler og slike ting som administratorer bruker når de sjekker sånt... eventuelt programmer eller andre ting jeg kan gjøre/bruke for å skule spill og slikt... plz hjelp meg...må spille cs snart :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått nye datamaskiner på skolen, men admin sjekker at det ikke ligger spill og andre progs lokalt på maskinene en gang i uken...

Derfor trenger jeg en oversikt over loggfiler og slike ting som administratorer bruker når de sjekker sånt... eventuelt programmer eller andre ting jeg kan gjøre/bruke for å skule spill og slikt... plz hjelp meg...må spille cs snart :wink:

Tror nok admin-folka dine vet hva de gjoer.

En annen ting er at hvis skolen din gir deg gratis internett-tilgang, kan du vaere av den godhet aa respektere at ikke alle setter pris paa en gjeng med skrikende jentunger som legger beslag paa utstyr med lekinga si.

Lenke til kommentar

Tror jeg glemte å nevne et par ting.... :oops:

Jeg går i en ikt klasse der vi har faste datamaskiner...og ingen andre bruker dem!! Spillingen foregår KUN i friminutt...

Så jeg går ikke glipp av undervisning og beslaglegger heller ikke utstyr!!!

Så hvis folk er ferdig med å være så j*** prektige kan jeg kansje få litt hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...