Landeplagen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Sjekka ut siden nå. Det høres svææært mistenkelig ut. Jeg tror egentlig ikke de mener traileren, så hva kan de ellers mene utenom betaen? 9265894[/snapback] Veldig mystisk dette... Men de skal visst komme med en euro-beta etter lanseringen av US-betaen (trolig) likevel. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Dette ser veldig lovende ut. Sitter med en litt battelfield følelse i meg. Å når jeg tenker tilbake på COD3 da jeg fikk det. Satt godt i sofaen med lyden på maks, byggninger som falt og mennesker i alle rettninger tror jeg dette blir knalltøft! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 WTF!! Ingen fakkings onlineachievementer?! Hva er det forno hestedritt!? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) cod4 gleder meg! Endret 13. august 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 WTF!! Ingen fakkings onlineachievementer?! Hva er det forno hestedritt!? 9268097[/snapback] Og takk og pris for det, online-achivements er bare noe tull. Single player-achievements ftw! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jepp, for da spiller folk mer "ordentlig" istede for og bare være opptatt av achievements Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jepp, for da spiller folk mer "ordentlig" istede for og bare være opptatt av achievements 9268888[/snapback] Denne karen har skjønt det. En annen ting, kan ikke si at jeg skjønner helt filosofien bak å hedre og hylle de beste/bedre spillerne med alle mulige fordeler. Kontrasten mellom dårlig og god blir enda større, noe jeg ikke ser på som en heldig konsekvens. Hvorfor ikke gi de som ikke er så gode et lite løft, så kan det i det minste bli någen lunde balasert? Og airstrikes/helikopter, kan dra dit pepperen gror Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Quoter meg selv fra X360A: My god what are wrong with you? Achievements are supposed to be timeconsuming, its supposed to reward the players who play every aspect of the game, the players who used their time trying to get the last few points on ranked matches. Its not supposed to be easy to get 1000GS in a game, just so you could reach 100k nerdpoints, its supposed to be hard, timeconsuming and forcing you to play the whole game, not just 50% of it. I see all of you guys with your 50k in gamerpoints getting all excited so you can stay in your room beating a fucking singleplayer against fucking bots, and not the real deal. Get over it, no MP-achievements is a HUGE loss for any game with a online part. I was very dissapointed when I read this, first Halo 3, with almost no online achievements, despite the fact that Online is a BIG part of the halo universe, now CoD4? Gears of War had the best fuckin achievement list ever, a perfect mixture between SP and MP. Endret 13. august 2007 av Boffen90 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Problemet er at achievements bør ha en passelig vanskelighetsgrad, og når man spiller online kan man møte folk som prøver spillet for første gang, og man kan møte folk som er fryktelig gode. Achievements bør gi en viss indikasjon på hva du er i stand til og har klart. Det er nok ganske bevisst av Infinity Ward å ikke ha noen MP-achievements, i COD2 måtte du runne spillet på veteran for å få 1000, det var jævlig, men helt klart hvert det til slutt. Online-achievements betyr null og nada, har du en kompis å spille med, kan du bare jukse uansett. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Achievements bidrar også til at folk gidder å spille på høyere vanskelighetsgrad. Jeg hadde aldri giddi å spilt på Veteran om jeg ikke fikk achievement. Men jeg er enig i at multiplayer achievements er litt jalla. f.eks. å bli "best i verden" i GRAW osv.. den er det ikke mange som klarer. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Problemet er at achievements bør ha en passelig vanskelighetsgrad, og når man spiller online kan man møte folk som prøver spillet for første gang, og man kan møte folk som er fryktelig gode. Achievements bør gi en viss indikasjon på hva du er i stand til og har klart. Nettopp, det skal vise at noen er i stand til å drepe et visst antall folk online, vise at du er kapabel til å plante hundre bomber i fiendens base. Det er nok ganske bevisst av Infinity Ward å ikke ha noen MP-achievements, i COD2 måtte du runne spillet på veteran for å få 1000, det var jævlig, men helt klart hvert det til slutt. Å runde cod2 på veteran er verken vanskeligere eller lettere enn seriously i gears of war, hver ahcievement viser kun hvor dedikert du er til spillet Online-achievements betyr null og nada, har du en kompis å spille med, kan du bare jukse uansett. Ja, i spill som The Darkness og GRAW kan du jukse, det kan også gjøres i Gears of War, men det er mye vanskeligere å få 8 eller 6 spillere inn uten at noen andre joiner. Folk har jukset seg til SP achievementene i GRAW også, samma faen for meg, jeg slet meg gjennom hard, og er stolt over de achievementene, like stolt som da jeg etter lang tid fikk Headshot og sniperachievementene i Gears. Achievements skal vise at du har skills i et spill, at du har brukt god tid på spillet, ikke bare runda det en gang på vanskeligste setting og funnet alle hodeskallene. Sorry mac, men null online achievements er drittkjipt for en som spiller legit. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvorfor bry seg så hardt om achievements? Er da vel spillet som er moro. Spesielt når det gjelder multiplayer. For min del betyr de ikke så mye ihvertfall, men synes multiplayer achievments er best, og single player trenger egentlig bare en achievement: "Finish the game on Hard". Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvorfor bry seg så hardt om achievements? Er da vel spillet som er moro. Spesielt når det gjelder multiplayer. For min del betyr de ikke så mye ihvertfall, men synes multiplayer achievments er best, og single player trenger egentlig bare en achievement: "Finish the game on Hard". 9271115[/snapback] Er jo ikke værre enn at de som liker achievements bryr seg om det og de som ikke gjør det lar det være. Tror nok begge partene koser seg like mye med spillet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Synes det er greit jeg. Får vel uansett ting du kan låse opp, og rank og sånt når du spiller online. Gleder meg uansett vilt. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Dette så jo overraskende tøft ut! Spesielt det med at man får xp og slikt i et FPS. Men jeg har sett en gameplay video, hvor man stadig vekk skjøt gjennom veggene. Og det så utrolig enkelt ut. Men bortsett fra det Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tror dette kan bli knallbra! Er det noen info om når spillet kommer ut? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kommer i år. November hørte jeg det var snakk om. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Beta Features Interview HD Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Synes det er greit jeg. Får vel uansett ting du kan låse opp, og rank og sånt når du spiller online. Gleder meg uansett vilt. 9271405[/snapback] Ja, dette ser jeg fram til. I read about classes in MP, how does that work in COD4:MW? In multiplayer there will be five default classes each with a set weapons load out and three default Perks per class. There will also be the option to Create-a-Class which you can unlock through ranking up that allows you to customize your primary weapon, secondary weapon, grenade type, up to three perks, and accessories for your primary and secondary weapons (i.e. scopes, sights, camo schemes). What are Perks and how do they work? Perks are a new addition to multiplayer in Call of Duty 4: Modern Warfare, which act as special abilities to customize your character to your play style. These perks are broken up into three categories and are limited to only having three active at a time (one per category). There are a vast number of perks available, creating a unique MP experience every match with the large amount of difference combinations available. Will there be Ranking and how does it work? Yes, there is a ranking system in multiplayer. As you play the game you gain XP = Experience Points, the more XP you gain the higher you will Rank up. The Ranking loosely follows military Marine ranks although there are more ranks in the game than there are actual Marine ranks, so there will be multiple levels to each rank. As you Rank up you will unlock more and more weapons and gear to customize your weapon load out. This includes completely new weapons, new sights, new scopes, new grips, new camo schemes, and more. Dette blir INSANE bra! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Var det 60FPS i dette spillet, både ps3 og x360.. på x360 går det sikkert, cod3 var vel 60 fps.. men ps3...som dei seier så fint i xfiles...eg trur det ikkje før eg får sjå det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå