fluff Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det har tidligere vært achievements på både PS3 og 360, men ingen som har vært verdt det. På PS3 får du en ussel medalje og på 360 får du noen lusne gamerscore-poeng. Chill at de lagde achievements som faktisk kanskje er verdt å jobbe seg opp mot. Nye guns og alt mulig. Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Vil folk med pc kunne spille mot folk med 360 her? Eller var det Quakewars det kanskje... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Står masse kult om betaen her Digg å vite at de sleipe amrikanerne ikke kan ta med seg scoren videre inn i det ferdige spillet. Dette gjelder forøvrig alle. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Slik jeg har forstått det kommer betaen først i Amerika, men det er også mulig den kommer til resten av verden etterhvert. Jeg er uansett over 18 og fra USA. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg er uansett over 18 og fra USA. 9249538[/snapback] That's wierd you know, cuz i'm too! How do a brotha make a US-account? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ja nei eg er rimelig klar for BETA altså...US eller ei Nei no gleder eg meg veldig gitt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 How do a brotha make a US-account? 9249588[/snapback] Ser du har valgt å utgi deg for å være afro-amerikaner. De skal visst slippe det enten på fredag, neste fredag, eller fredag dernest. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Tror dere dette spillet blir bedre på 360 sammenlignet med PS3? Vil helst ha dette til PS3 pga. gratis online, men kjøper det selvsagt ikke dersom det hakker på PS3... Eller hvis det er andre negative ting med PS3-utgaven! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Utviklerene portet faktisk COD2 til PS3 for å få erfaring med dev-kittet. Innad i studioet altså. De har også lovet stabil 60FPS på begge platformene, og de skal se identiske ut. Den som venter får se. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Vil det bli sånn rank system på multiplayer, slik som bf2? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Vil det bli sånn rank system på multiplayer, slik som bf2? 9251249[/snapback] Aldri spilt BF2, men blir nok ranking-system ja. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Helt konge:) da blir det mening med spillet;) Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Tror dere dette spillet blir bedre på 360 sammenlignet med PS3? Vil helst ha dette til PS3 pga. gratis online, men kjøper det selvsagt ikke dersom det hakker på PS3... Eller hvis det er andre negative ting med PS3-utgaven! 9250730[/snapback] Først må jeg bare få presisert at dette er MIN mening, for å ikke å få en stridsøks kastet i hodet: Selv velger jeg glatt 360-versjonen. For meg er XBox-kontrollen overlegen PS3 sin på nesten alle måter (med unntak av d-paden). Spesielt er stikkene utrolig mye bedre. De har akkurat passe løse fjærer, slik at du aldri feilberegner styrken og presser for langt eller for lite. Toppene er attpåtil mye mer logisk utformet. De er uthulet (er ikke det et ord?) slik at tomlene dine alltid er plassert i midten av toppen, og sjelden glir av. Dessuten er stikkene plassert mye mer logisk i henhold til hvordan hendene vår faktisk er. En annen grunn er at spillet er utviklet til 360 først og fremst. Jeg tviler ikke på at PS3-versjonen er knallbra den og, og sansyligvis fri for lag og andre tekniske problemer. Sansynligvis vil vi nok ha problemer med å skille dem. Men når det kommer til spill som dette (spill som jeg kommer til å spille UTROOOOLIG mye), er det viktig for meg å vite at jeg har den (om bare på papiret) garantert "beste" utgaven. Nok en grunn er Live-tjenesten til XBox. Slik jeg ser det er det eneste bedre med PS3 sitt alternativ prisen. XBox har mye bedre muligheter for chatting, vennelister, leaderboards og alt annet. Dessuten har XBox en mye større brukerbase, så å finne kamper blir nok mye lettere der. Likefullt blir det lettere å finne noen kule folk å starte en klan sammen med. En fjerde grunn er eventuelt betaen. Jeg sier eventuelt fordi jeg ikke er sikker på om jeg får testet den. Men om det er mulig, bare MÅÅÅÅÅ jeg. GLEDER MEG! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Da er du ikke alene! Sett så godt som samtlige filmer fra dette på gametrailers.com f.eks, det ser bare så sinnsykt morsomt og bra ut! Får med klanen min fra Rb6 over jeg, det blir bra.. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Tror dere dette spillet blir bedre på 360 sammenlignet med PS3? Vil helst ha dette til PS3 pga. gratis online, men kjøper det selvsagt ikke dersom det hakker på PS3... Eller hvis det er andre negative ting med PS3-utgaven! 9250730[/snapback] Spiller du kun singleplayer, så er det nok hipp som happ, men Om du spiller mye online, så er det nok bedre å velge 360 utgaven. Ja, Sony har gratis online, men personlig syntes jeg det er viktigere at det faktisk er folk online. Det er jo flere folk på live enn antall solgte PS3'er tilsammen. Også er integreringa av chatting og gameinvites osv. mye bedre på Live. Alt dette kan jo selvsagt endre seg over tid, men akkurat NÅ er 360'en bedre online. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Helt fantastisk, gleder meg, om mulig, enda mer nå! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Si ifra om dere hører noe nytt om Betaen. Dette står på Gamersyde: As the american exclusivity is now over, we can finally offer you this trailer of Call of Duty 4: Modern Warfare's multiplayer mode Snakkes det om betaen her, mon tro? Endret 12. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Sansynligvis snakker de bare om traileren, som ikke har blitt vist utenfor USandA før nå? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Sansynligvis snakker de bare om traileren, som ikke har blitt vist utenfor USandA før nå? 9263913[/snapback] Kan hende, men hvis den var tilgjengelig for alle amerikanere gjennom nettet der, hvorfor var det ikke noen som "importerte" den før? Og hvis den ikke var tilgjengelig på nettet er den vel ny for alle amerikanere også? Kanskje de hadde restriksjoner, men aldri hørt om noe sånt for trailere... Endret 12. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Ja, enig i at det hørtes merkelig ut. Må nesten se det i kontekst for å kunne si noe semi-sikkert. Edit: Sjekka ut siden nå. Det høres svææært mistenkelig ut. Jeg tror egentlig ikke de mener traileren, så hva kan de ellers mene utenom betaen? Endret 12. august 2007 av Alex ws Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå