Alex ws Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) IGN har fått testet multiplayeren, og har skrevet en fire siders artikkel om det hele. http://xbox360.ign.com/articles/811/811393p1.html Jeg er målløs. Før var jeg litt bekymret for at klassesystemet kanskje kunne begrense spillestilen min, men nå ser jeg at det gjør det motsatte. Ved å gå opp i level kan man endre alt man ønsker. Man kan lage egne klasser, hvor kan definere hver minste detalj ned til kamuflasjen på pistolen! Nytt i spillet er lyddempere. Skyter man ... noe som helst, dukker posisjonen din opp på kartet. Dette skjer ikke om man bruker lyddempere. Såvidt jeg skjønner, kan man kun bruke lyddempere på pistoler. Radaren er forøvrig byttet ut for et mye mer detaljert kart. Når man lager en klasse, får man velge tre forskjellige bonus-atributter (perks), som påvirker og forbedrer forskjellige aspekter ved spilleren din: Perk 1C4 x 2 - Two C4 charges you can plant and remotely detonate. You can even detonate while another weapon is equipped by tapping the reload button twice. RPG-7 x 2 - It's slow to fire, but it helps when there's a helicopter on the prowl (or when you can't aim for s***). Special Grenades x 3 - Pack a few more stun or flash grenades in your purse. Claymore x 2 - Explosive mines that detonate when stepped on. Great for dropping when someone is in pursuit. Bomb Squad - Tired of being blown up by well-placed C4? Now you can see it before it goes boom in your face. The second and third group of perks directly boost your effectiveness in combat. Perk 2 -Juggernaut - Increased health so you don't die quite as quickly. -Stopping Power - Increased bullet damage, which really does a number on the opponent who chooses Juggernaut as his Perk 2. -Sonic Boom - Deal more damage with explosives. -Sleight of Hand - Faster reloading, which is crucial if you want to carry the SAW (aka big gun that takes a full minute to reload). -UAV Jammer - Keeps you from showing up on radar if your opponent has a UAV drone deployed. This won't keep you from appearing as a blip on the screen when firing. Perk 3 -Extreme Conditioning - Allows you to get extra distance when you sprint, which is important since COD4 maps have lots of open areas. -Steady Aim - Better hip-fire accuracy for those who like spraying bullets everywhere. -Deep Impact - Your bullets go deeper (and harder). This is one of the best perks, as it allows you to shred through cover and hit enemies who think they're safe. -Last Stand - The most fun of all the beta perks. Once you've taken enough damage to have killed you, you get to whip out your pistol and fire until someone shoots you. You can't move, but if you're lucky, you can take someone with you. Or you can take the cowards way out and deny your enemy the full XP for the kill. -Martyrdom - You drop a grenade as you die, which can be quite the surprise for someone who sneaks up and kills you with a melee attack. Spillet kjører visst også heeelt glatt og ser omtrent like bra ut som singleplayeren (og den ser jo fantastisk ut): Of course, all of this set-up means nothing if the gameplay sucks. Don't worry, the gameplay does not suck. In fact, these were four of the best hours of online gameplay I've experienced on any console. By now you've likely seen the beautiful single-player game with rich details and intense action. While a few of the particle effects may have been dropped for multiplayer, it is almost as pretty in motion as the single-player. The game runs smoothly at 60fps without a single hiccup to the framerate. The texture work is spectacular, the maps large but not overwhelming, and the world thick with debris. There's been very little compromise in maintaining the visual fidelity of the single-player game. Best of all, it's a lot of fun. Dette spillet kommer til å drepe det sosiale livet mitt. Jeg kan se for meg å sitte opp til langt på natt å spille bare for å få de få ekstra experience poengene jeg trenger til å gå opp i level. Merkelig, akkurat nå gleder jeg meg mer til dette spillet enn noe annet. Det hadde jeg virkelig ikke forventet av en oppfølger til et krigsspill. Endret 10. august 2007 av Alex ws Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er det noen som vet om dette kommer til pc? Ble rimelig skuffa da jeg fant ut at cod3 ikke kom til pc! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Å herregud! Dette tror jeg fort blir høstens store spill på 360! Gleder meg som bare faen! Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Er det noen som vet om dette kommer til pc? Ble rimelig skuffa da jeg fant ut at cod3 ikke kom til pc! 9247143[/snapback] PC, PS3 og 360, om jeg ikke tar helt feil. Mulig vi ser en nedskalert utgave til PS2 og Wii også. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Dette høres da riktig så herlig ut Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 GLEDER MEG! Dette blir onlineopplevelsen of the year for min del tror jeg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er det noen som vet om dette kommer til pc? Ble rimelig skuffa da jeg fant ut at cod3 ikke kom til pc! 9247143[/snapback] PC, PS3 og 360, om jeg ikke tar helt feil. Mulig vi ser en nedskalert utgave til PS2 og Wii også. 9247182[/snapback] hvis det kommer til Wii også med WiFi skal jeg faktisk kjøpe det Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 "If the beta is any indication, COD4 is going to be one of the deepest online shooters of all time." Gleder meg mer til dette enn til noe annet som kommer i høst. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Når kjem dette spelet? Av dei store titlane for meg i år, blir det CoD4 og Mass Effect på meg! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Dette blir nok årets spill for min del. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Mulig med co-op i singleplayer på samme konsoll? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Aah, det ser nydelig ut! Dette med Halo 3 vil drepe alt som heter sosial intelligens. Bare synd vi ikke får prøve betaen her i Europa. Jaja... Bare å lage amerikansk konto og si du er 18 år. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nå er betan sertifisert av Microsoft. Infinity Ward kan legge opp nå, hvis de vil. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Martyrdom - You drop a grenade as you die, which can be quite the surprise for someone who sneaks up and kills you with a melee attack. Tea-bag-proof Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jaja... Bare å lage amerikansk konto og si du er 18 år. 9249291[/snapback] Jepp, men når jeg trykker på "Enter Now" på siden, står det bare "Coming soon!" på knappen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Herlig info!! No hevet plutselig forventningene mine seg noen hakk Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Noen som vet om man kan forvente seg det samme i pc versjonen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Etter å ha sett screenshots av spillet har min jakt etter Beta-token hevet seg noe. Skal ha denne Betaen! Siden deres er sinnsykt treg. Btw, hvis noen spør, er jeg 18 og kommer fra Iowa. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 As for who is eligible for the Beta, there was some confusion caused this week stating that the Beta would be US-exclusive, however that statement was premature, because we have not finalized final details on who would be involved in the beta at this point. Jaha, dette visste ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå