Gå til innhold

Hva er det enkleste koding-systeme

Anbefalte innlegg

Har aldri set meg inn i koding av programmer og sonne ting. Så eg tenkte og laga eit enkel Emne om ka det enklaste kodet system for dei som vil prøva og koda

Finnes det eit enkelt Koding system??

det er ikkje ein steal heller då!!

det var for dei som ville prøva og koda men eg vett ikkje ka dåkke synest

Endret av dangaute4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. For og understreke noe, så bruker vi nynorsk eller bokmål her på forumet! Og du bør passe på tegnsettingen din. F.eks punktum når du er ferdig med ei setning. Bare posten din er helt forferdelig dårlig forklart og den er uoversikteli.

Men on-topic. Batch scripting er ikke noe som jeg personelig vil kalle "programering". Det er ufattelig enkelt og lage ei .bat fil. Men batch er jo bare en prosess i windows som kalles "CMD".

Du får jo selv teste hva du liker best, jeg anbefaler at du prøver en av disse språkene: C, Java, Visual Basic, Delph. Men med din kompetanse tror jeg ikke du greier stort.

-Joachim

Endret av joa92
Lenke til kommentar

No veit eg at ein moderator kjem og flytter/sletter/stenger dette om ikkje så lenge, men eg vil jo hjelpe deg litt, så eg håpar du les dette før tråden forsvinn.

Kan eg få spørje deg om kor gammal du er?

Ikkje for å vere frekk, men eg vil tippe 10 eller 11, og då kan eg få annbefale deg noko som heiter HTML. HTML står for hyper text markup language. Det er det språket ein bruker til å lage heimesider. Det er riktignok ikkje programmering, men du ser raskt resultater, og det er ikkje minst nyttig. På den alderen kan det vere kjekt å helde på i 2t, og så ser du gode resultat. Nettopp dette vil du (mest sannsynleg) oppnå med HTML.

Det er svært lett, og du lærer deg nyttige ting, og det kan vere ein litt forsiktig start på programmering, sjølv om det ikkje direkte er programmering. Det gir deg den kunnskapen om kodene som du skriv ned som vert "forvandla" til eit resultat, og det meiner i alle fall eg er svært nyttig å ha. Det kan i alle fall vere litt tungt for ein som går på barneskulen (snart ungdomsskulen?) å lese ei tung bok om C++ eller Java. Der må du arbeide meir for penga, om du forstår.

Om du stikk nedom bokhandlaren, så finn du sikkert ei nynorsk ordbok (evt. bokmål, alt er betre enn ingenting), og så kan du lære deg HTML på http://htmldog.com.

Om du ikkje klarar det, så kan du gå ut å ta deg ein tur og kome tilbake om 5 år.

Om du klarar å mestre dette, vil du kunne lage ganske fine internettsider, så kan du t.d gå over til PHP, python eller endå bedre (eller verre, det kjem an på korleis du ser det:)) C++ eller Java.

Og så ein ting til, gå inn for ein ting, og så lær deg det, men ver ikkje redd for å spørre om noko her på forumet, stort sett vil alle svare venlegt, berre du brukar norsk.

Faktisk, så ville eg foretrekke å lære meg norsk og engeslk før HTML, men det vel du jo sjølv. Alt vert mykje tyngre om du ikkje kan engelsk.

Hugs det, at HTML ikkje direkte gir deg kunnskap innan programmering, men du vil på vegen tilegne deg mykje kunnskap, anten du vil det eller ei. Og denne kunnskapen vil det vere greitt å ha når du skal i gang med den verkelege programmeringa.

Lukke til! :)

Lenke til kommentar

Skal bare si at jeg er enig med Arne der ja. Men det heter vel engelsk og ikke engeslk? :p

Jeg husker ikke når jeg begynte å programmere, tror det var i 7.-/8.-klasse. Da begynte jeg med boka "En innføring i Delphi" (Tror den het det), den var på norsk også :) Fikk vel egentlig blod på tann etter at jeg fant ut at pappa hadde programmert noen små programmer i pascal. Men jeg vil anbefale å programmere i Delphi, det er lettvint og man får gjort mye. Selvfølgelig ligner ikke syntaksen på andre språk enn pascal, men det er hvertfall lettere enn C og C++. Dette er da hvis du vil programmere for Windows-platformen. HVis du vil lage hjemmesider og sånn, så er HTML glimrende!

Skal bare si at jeg er enig med Arne der ja. Men det heter vel engelsk og ikke engeslk? :p

Jeg husker ikke når jeg begynte å programmere, tror det var i 7.-/8.-klasse. Da begynte jeg med boka "En innføring i Delphi" (Tror den het det), den var på norsk også :) Fikk vel egentlig blod på tann etter at jeg fant ut at pappa hadde programmert noen små programmer i pascal. Men jeg vil anbefale å programmere i Delphi, det er lettvint og man får gjort mye. Selvfølgelig ligner ikke syntaksen på andre språk enn pascal, men det er hvertfall lettere enn C og C++. Dette er da hvis du vil programmere for Windows-platformen. HVis du vil lage hjemmesider og sånn, så er HTML glimrende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...