Rescue me Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 kvadrat, lagunen og sandvika storsenter er lilleputtsentere uansett da. kvadrat med sine 60000 kvm blir lite i forhold til mall of america som er 390 000 kvadratmeter, men det igjen blekner når The Dubai Mall åpner med over 1,1 million kvadratmeter areale...da snakker kjøpesenter da 9256005[/snapback] :O Har vært i et par store kjøpesenter i utlandet, men de er sikkert bare en tiendedel av 1,1 mill kvadratmeter. Blir jo for stort, må ta en evighet å gå gjennom hele senteret. Lenke til kommentar
Guttorm190E Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Sandvika Storsenter er skandinavias største.... Var der i går.. Var for mange folk der. Du må gå i kø bare for å komme til butikken du skal til jo... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Å gå fra den nye delen til den gamle var merkelig... Trangt - Trangt - Trangt - Trangt - Trangt - Ingen mennesker Endret 21. oktober 2007 av Footy Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Sandvika storsenter har åpnet nå. har ikke kommet emg ditt enda men thon går inn for å lage det største. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Synes nå trodheim city syd var stort jeg. og så har jeg jo vært på strømmen storsenter. det tar litt tid der & Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kvadrat er størst ja, men fy faen for et sted. Blir helt kvalmen av å henge der. ALT for mye folk! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) kvadrat, lagunen og sandvika storsenter er lilleputtsentere uansett da. kvadrat med sine 60000 kvm blir lite i forhold til mall of america som er 390 000 kvadratmeter, men det igjen blekner når The Dubai Mall åpner med over 1,1 million kvadratmeter areale...da snakker kjøpesenter da Den dagen det blir mulig å gå seg vill i et kjøpesenter, er dagen jeg slutter å gå i dem. Så store kjøpesentre må rett og slett være kjedelige å gå i. Endret 21. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Mall of America er et greit kjøpesenter det da. Jeg synes ihvertfall det ikke var vanskelig å finne fram i senteret når jeg var der. Det skal godt gjøres å bli totalt "lost". Siden det er et eget tivoli i midten så er det ganske lett å orientere seg der inne, så hvis man blir totalt "lost" så har man ihvertfall noe å sikte etter. Berg og dalbanen var forresten ganske interessant, spesielt siden det var inni et kjøpesenter. Husker også de hadde en norsk butikk der navnet var grammatikalsk feil, og de solgte eventyrsjokolade for 2-3 dollar. (den gangen var kursen nærmere 8 kr.) med andre ord ganske dyrt. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kvadrat er nok norges største, men når du bor såpass nærme som meg så føles det ikke slik, men ja en god del folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå