Gå til innhold

Norges største kjøpesenter

Anbefalte innlegg

kvadrat, lagunen og sandvika storsenter er lilleputtsentere uansett da. kvadrat med sine 60000 kvm blir lite i forhold til mall of america som er 390 000 kvadratmeter, men det igjen blekner når The Dubai Mall åpner med over 1,1 million kvadratmeter areale...da snakker kjøpesenter da :)

9256005[/snapback]

:O Har vært i et par store kjøpesenter i utlandet, men de er sikkert bare en tiendedel av 1,1 mill kvadratmeter. Blir jo for stort, må ta en evighet å gå gjennom hele senteret.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
kvadrat, lagunen og sandvika storsenter er lilleputtsentere uansett da. kvadrat med sine 60000 kvm blir lite i forhold til mall of america som er 390 000 kvadratmeter, men det igjen blekner når The Dubai Mall åpner med over 1,1 million kvadratmeter areale...da snakker kjøpesenter da :)

Den dagen det blir mulig å gå seg vill i et kjøpesenter, er dagen jeg slutter å gå i dem. Så store kjøpesentre må rett og slett være kjedelige å gå i.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Mall of America er et greit kjøpesenter det da. Jeg synes ihvertfall det ikke var vanskelig å finne fram i senteret når jeg var der. Det skal godt gjøres å bli totalt "lost". Siden det er et eget tivoli i midten så er det ganske lett å orientere seg der inne, så hvis man blir totalt "lost" så har man ihvertfall noe å sikte etter. Berg og dalbanen var forresten ganske interessant, spesielt siden det var inni et kjøpesenter.

Husker også de hadde en norsk butikk der navnet var grammatikalsk feil, og de solgte eventyrsjokolade for 2-3 dollar. (den gangen var kursen nærmere 8 kr.) med andre ord ganske dyrt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...