DennisDanielsen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 allais, er kvadrat (sten og strøm) i sandes/rogaland norges største handlesenter?! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har høyrt det er det, men er ikkje sikker. Blei litt skuffa då eg var der tidlegare i sommar. Men som sagt, kan hende. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kvadrat er størst arealmessig, Lagunen utenfor Bergen omsetningsmessig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Er en del patriotiske Bergensere som mener at Lagunen Storsenter er det største, men jeg vet ikke... Gah, slått på målstreken ser jeg. Endret 9. august 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Kvadrat er størst arealmessig, Lagunen utenfor Bergen omsetningsmessig. 9246615[/snapback] Var det eg tenkte meg, Kvadrat virket litt lite. Om eg husker rett hadde ikkje Kvadrat nokon gode butikkar som eg liker. Edit: Eg meiner Lagunen i Bergen er størst. Endret 9. august 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Lagunen har siden åpningen den 7. september 1985 utviklet seg til å bli blant Norges største sentre for varehandel. Tror du ikke de hadde skrevet Norges største om de hadde vært det? Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Synes det er merkelig at Kvadrat er størst, synes det virker veldig lite, til å være størst.. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Synes det er merkelig at Kvadrat er størst, synes det virker veldig lite, til å være størst.. 9247014[/snapback] Det synes eg óg, det virka veldig lite ... Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er jo rimelig svært da, du har jo flere etasjer og slikt, + gangveien mellom mcdonaldsdelen og obsdelen. Det er størst på antall butikker, Lagunen har større omsetning..kvadrat er også mye større arealmessig. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Om eg husker rett hadde ikkje Kvadrat nokon gode butikkar som eg liker. Edit: Eg meiner Lagunen i Bergen er størst. 9246629[/snapback] Det overgår jo så klart all fakta! Edit: Dagens største kjøpesenter i Norge, Kvadrat, er til sammenlikning 60.000 kvadratmeter stort, ifølge fungerende senterleder Astrid Larsen. Kvadrat er Norges største, enn så lenge. Endret 10. august 2007 av Mirann Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Noen som vet hvem som er entreprenøren for det prosjektet? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Noen som vet hvem som er entreprenøren for det prosjektet? 9248194[/snapback] forundrer meg ikke om det blir skanska Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) allais, er kvadrat (sten og strøm) i sandes/rogaland norges største handlesenter?! 9246602[/snapback] Aner ikke hva som er det største nå, men så fort Sandvika Storsenter blir ferdig så blir det norges største Det blir norges største(gammel artikel) SørlandsSenteret er ikke ferdig på et par år. Endret 10. august 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det overgår jo så klart all fakta! 9247136[/snapback] Det gjer det nok, men Lagunen virker mykje større. Som Isbilen skreiv tidlegare i tråden: Kvadrat er størst arealmessig, Lagunen utenfor Bergen omsetningsmessig. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kjøpesenter er noe dritt, de samme butikkene i alle sammen, kjedelige kjedebutikker som har det samme som butikken over gata! Men lagunen er stort nok for min del, er begrenset hvor gøyd det er å traske gjennom ganger med damebutikker og sminkefortetninger. Og ser du en sportsbutikk i ny og ne er de som oftest ganske kjedelige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det overgår jo så klart all fakta! 9247136[/snapback] Det gjer det nok, men Lagunen virker mykje større. Som Isbilen skreiv tidlegare i tråden: Kvadrat er størst arealmessig, Lagunen utenfor Bergen omsetningsmessig. 9249437[/snapback] så det virker mye større fordi det har større omsetning ? Så du kan se det altså. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det overgår jo så klart all fakta! 9247136[/snapback] Det gjer det nok, men Lagunen virker mykje større. Som Isbilen skreiv tidlegare i tråden: Kvadrat er størst arealmessig, Lagunen utenfor Bergen omsetningsmessig. 9249437[/snapback] He he.. Du er rimelig god hvis du kan se at de har størst omsetning ved å traske rundt der inne! Hva hjelper det at de har hatt størst omsetning? De er likvel mindre enn Kvadrat. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 kvadrat, lagunen og sandvika storsenter er lilleputtsentere uansett da. kvadrat med sine 60000 kvm blir lite i forhold til mall of america som er 390 000 kvadratmeter, men det igjen blekner når The Dubai Mall åpner med over 1,1 million kvadratmeter areale...da snakker kjøpesenter da Lenke til kommentar
.sere Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Synes det er merkelig at Kvadrat er størst, synes det virker veldig lite, til å være størst.. 9247014[/snapback] Det synes eg óg, det virka veldig lite ... 9247022[/snapback] Hvis det var første gangen dere var der tviler jeg på dere fant veien rundt overalt. Kvadrat har flere "skjulte" ganger, det tar tid å gjøre seg kjennt. Så dere fikk nok et feil bilde Lenke til kommentar
Footy Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Nye Sandvika Storsenter åpner i Oktober, da blir det Norges Største Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå