Gå til innhold

Norges største kjøpesenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kvadrat er størst arealmessig, Lagunen utenfor Bergen omsetningsmessig.

9246615[/snapback]

Var det eg tenkte meg, Kvadrat virket litt lite. Om eg husker rett hadde ikkje Kvadrat nokon gode butikkar som eg liker. :(

Edit: Eg meiner Lagunen i Bergen er størst.

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar

Om eg husker rett hadde ikkje Kvadrat nokon gode butikkar som eg liker. :(

Edit: Eg meiner Lagunen i Bergen er størst.

9246629[/snapback]

Det overgår jo så klart all fakta! ;)

Edit:

Dagens største kjøpesenter i Norge, Kvadrat, er til sammenlikning 60.000 kvadratmeter stort, ifølge fungerende senterleder Astrid Larsen.

Kvadrat er Norges største, enn så lenge.

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Kjøpesenter er noe dritt, de samme butikkene i alle sammen, kjedelige kjedebutikker som har det samme som butikken over gata!

Men lagunen er stort nok for min del, er begrenset hvor gøyd det er å traske gjennom ganger med damebutikker og sminkefortetninger. Og ser du en sportsbutikk i ny og ne er de som oftest ganske kjedelige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

9247136[/snapback]

Det gjer det nok, men Lagunen virker mykje større. ;)

Som Isbilen skreiv tidlegare i tråden: Kvadrat er størst arealmessig, Lagunen utenfor Bergen omsetningsmessig.

9249437[/snapback]

så det virker mye større fordi det har større omsetning :hmm: ?

Så du kan se det altså.

Lenke til kommentar

9247136[/snapback]

Det gjer det nok, men Lagunen virker mykje større. ;)

Som Isbilen skreiv tidlegare i tråden: Kvadrat er størst arealmessig, Lagunen utenfor Bergen omsetningsmessig.

9249437[/snapback]

He he.. Du er rimelig god hvis du kan se at de har størst omsetning ved å traske rundt der inne! ;)

Hva hjelper det at de har hatt størst omsetning? De er likvel mindre enn Kvadrat.

Lenke til kommentar

kvadrat, lagunen og sandvika storsenter er lilleputtsentere uansett da. kvadrat med sine 60000 kvm blir lite i forhold til mall of america som er 390 000 kvadratmeter, men det igjen blekner når The Dubai Mall åpner med over 1,1 million kvadratmeter areale...da snakker kjøpesenter da :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Synes det er merkelig at Kvadrat er størst, synes det virker veldig lite, til å være størst..

9247014[/snapback]

Det synes eg óg, det virka veldig lite ...

9247022[/snapback]

Hvis det var første gangen dere var der tviler jeg på dere fant veien rundt overalt. Kvadrat har flere "skjulte" ganger, det tar tid å gjøre seg kjennt. Så dere fikk nok et feil bilde :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...