Laka Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Det er en temmelig stor forskjell så du kan ikke akkurat si at det ikke er av betydning. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Det er en temmelig stor forskjell så du kan ikke akkurat si at det ikke er av betydning. Nå minner du meg litt om Inger Helene. ikke ta det personlig. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Det er en temmelig stor forskjell så du kan ikke akkurat si at det ikke er av betydning. Nå minner du meg litt om Inger Helene. ikke ta det personlig. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 @ superdigg De gummistroppene du bruker, kommer de fra gummiduken man kan kjøpe på biltema? I såfall har du samme opplegg som jeg hadde til HD Nei det er faktisk bagasjestroppene fra Bimmern til fatter, ekstremt kraftige gummistropper! Så dette er ikke noen riski løsning i det hele tatt, alt sitter som det skal. At jeg fikk plass til pumpa under der var jo en bonus. Du kan sparke så mye du vil i kassa men ingenting detter ut/løsner/osv. Hele poenget med å putte pumpa der er at den henger i de stroppene uten kontakt med kabinettet. Null kontakt mellom harddisker og kabinett i tilllegg og jeg har et tilnærmet vibrasjonsfritt kabinett før CD-Rom'en kjører avgårde. Stille? Ja. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg har det mer eller mindre sånn:http://home.no.net/thomsolb/images/Systtekst.JPG Funker veldig bra det :wink: Det virker litt lite med bare 1 feste til 2 hdd og pulpen. Ville nokk ha brukt et feste til ja. Du ser kanskje ikke at de stroppene går rundt helt nederst og opp på motsatt side? Har ikke noe færre festepunkter enn om jeg hadde skrudd alt fast i kabinettet. Tro meg - fjellstøtt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå