Mr.Hbbz Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hei folkens Jeg har gått til innkjøp av nye pc deler nå. Har som topic sier kjøpt 4 x 1GB Ballistix minne. Pcen vil ikke starte med alle brikkene innstalert. Har P5N32-E SLI 680i. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Eller må jeg gå til innkjøp av nytt hovedkort? Håper på hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Sjekk først om hovedkortet støtter denne mengden, typen, og hastigheten på ram. Deretter kan du gjerne prøve èn og èn brikke for å se at de fungerer hver for seg. Så kan du prøve to og to. Du trenger 64bit operativsystem for å få utnyttet mer enn ca. 3GB ram. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Ja dem virker. Viss du har vista så må den ha en patch. link faq. Skal fint gå 1066mzh på 2.1v 4gb Stock 800mzh 1.9-2.0v Nå er det bare og følge minne guiden min. Med bios oppsett. Virker ikke 2 sammen 1 og 1 for og se om det er feil på en brikke. http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200...SLanguage=en-us Endret 10. august 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå