Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil flytte for meg selv, bo alene

Gjest Gjest_haxxor_*

Anbefalte innlegg

Problemet er vel egentlig i bunn og grunn at jeg får veldig mye kjeft for å ikke tilbringe nok tid med familien (noe som er ekstremt lame og kjedelig -_-) + at jeg tror ingen av foreldrene mine har truen på at jeg vil klare meg i livet hvis dem ikke kjefter og hakker på alt jeg gjør.

Jeg klarer ikke å sitte dag ut og dag inn å høre på dette her, jeg må få litt pusterom til å være meg selv, og det får jeg jo ikke.

Jeg er klar for å starte mitt eget liv, bo for meg selv, betale mine egne regninger, vaske mine egne klær + forsørge meg selv. Hvorfor i alle dager skal jeg leve i dette diktaturet? Hvor jeg har absolutt ingen stemmerett og hvor jeg blir hakket og kritisert døgnet rundt. Hvordan tror dem at jeg kan fortsette med dette i det lange løp?

Litt fortvilet for øyeblikket.  :(

9266742[/snapback]

Hvis du har fast jobb med god inntekt så synes jeg du skal flytte..

Kanskje det beste hadde vært å flytte til en noen andre i familien først? Har en kompis som gjorde det..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det alltid ungene som er "synderen" når det gjelder dårlig stemning i hjemmet?

9342900[/snapback]

De er lettest å skylde på.

9342973[/snapback]

Desverre er det også veldig lett å spotte andres feil, men ikke sine egne.

Faktum er nok at foreldrene er den virkelig årsaken, hvorvidt det er ungene som skaper mest bråk der og da, har lite å si - for oppdragelsen (fraværende) er gjort av foreldrene.

Lenke til kommentar

har veldig lyst til og flytte selv.. kommer nokk til å flytte år eg begynner på skulen igjenn. men da blir liskom intekta mi stipendet sikkert.. er lærling nå.. er det noen forhåndsregler eg burde sette visst eg har planer om og flytte 1 år fra no?

Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at jeg har lest en guide her på forumet om hvordan man skal gå frem når man flytter for seg selv. Der er det mange tips med tanke på økonomi. Skal se om jeg finner den.

Edit: Ok den er litt bedre gjemt enn jeg trodde :p *leter mer*

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...