nedle Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hei folkens! Min gamle stasjonære pc har følgende specs: Produsent:FUJITSU SIEMENS Prosessor:Intel® Pentium® 4 CPU 2.66GHz Minne:1,50 GB Får følgende melding etter å ha kjørt Vista Advisor: Skjermkort: Påkrevd handling: Etter at du har installert Windows Vista, anbefaler vi at du oppgraderer skjermkortet. Forklaring: Det gjeldende skjermkortet støtter ikke Windows Aero™-brukeropplevelsen. Kontakt datamaskinprodusenten eller -forhandleren for å få vite om en oppgradering er tilgjengelig. Klikk her hvis du vil ha en liste over skjermkort som støtter Windows Aero. Det er ikke noe must for meg å kjøre Aero, men jeg vil jo ha en pc som kjører greit! Noen som har noen formening om dette er et dø-født prosjekt? Eller er det noen som vet om Home Premium programvaren jeg får med min nye bærbare kan benyttes til å oppgradere XP'n på den stasjonære til å bli en MCE-versjon? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Litt vanskelig å svare på når du ikke skriver hva slags skjermkort du har Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Windows smoke, dont breathe this! No,It dosnt blend! Kjøp nytt skjermkort, (kan den ikke dra aero, så er det nok lurt) siste spørsmål kan jeg bare svare nei på, gansgke klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå