MrVilla Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Noen som vet hva som kan være problemmet? Jeg har prøvd med både itavisen og it-avisen. Uansett så får jeg feil grunnet cookies. Har enablet alt jeg har av cookies, satt security på minimum.....tror faktisk jeg har enablet alt som er .... Fatter ikke hvorfor jeg ikke får kjørt den!? Har nettopp fått bredbånd fra NGT og ville liksom sjekke at alt er som det skal være. Ellers så må jeg bare få uttrykke min begeistring over å endelig å ha fått Bredbånd, etter å ha ventet 1 år!!!... Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har faktisk samme "problem" som deg...uansett hva jeg gjør så funker det ikke Men har testet div. speed tester i Sverige....og de funket :wink: Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Du kan legge til www.itavisen.no i cookie-behandlingsgreia, slik at du alltid tillater cookies fra itavisen.no uavhenging av hva dine cookie-instillinger ellers er. Det løser trolig problemet. (mener du finner option'en nederst under "Privacy" fanen.) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Bruker dere http://www.it-avisen.no/speedometeret eller http://www.itavisen.no/speedometeret ? Jeg får ikke testa fra førstnevnte link, men får fra den andre. Edit: Var for trøtt til å oppdage at du hadde testa begge. :o Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 samma skjedde med meg en gang. Vet ikke hva det er plz ikke bruk så mange smileyer da Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Dere har sikkert på pop-up-stopper hele gjengen Den må av.. hehe.. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Nei, har aldri hatt på noe sånn Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Bortsett fra hvis det følger med en nettleser (brukte Opera før, bruker Iexplorer nå) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Noen som vet hva som kan være problemmet? Slett alt av cookies tilhørende ITavisen, det løste et tilsvarende problem med testen. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Takker for hjelpen. Skal se om jeg får noe resultat i sverige. Eventuelt prøve å slette noen cookies. Beklager Crusader for de smilyene........klarte ikke å la være :oops: Skal prøve å holde meg i skinnet fra nå av :wink: Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Testen virker hvertfall nå så jeg bryr meg ikke Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg hadde samme problem da jeg kjørte Zone Alarm på boksen hjemme. Fant aldri ut hvorfor det skapte problemer, men etter avinstallasjon gikk det bra. Jadda. Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Crusader... du må jo ikke di opp før du fant ut hva som var galt da.. det skylder du oss som har fulgt tråden din Hehe.. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg får ikke sjekket dette før jeg kommer hjem da Satser på at jeg husker å gi beskjed om åssen det gikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå