Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål i kjølvannet av trang forhud-operasjon

Gjest gjesten

Anbefalte innlegg

ok. gruer meg skikkelig. har samtidlig liten penis i forhold til gj.snitt, så er litt redd får å vise den fram.

9318069[/snapback]

Hmm. Ikke gidd å gru deg da! :)

Du trenger hvertfall ikke ta sorgene på forskudd! ;)

Kirurgene behandler deg som et stykke kjøtt, og det at du er redd for størrelsen på tissen trenger du ikke være redd for. Det er det samme som å være redd for størrelsen på skuldra di hvis du skal operere skuldra. Legene opererer uansett, på profesjonelt vis.

Ingen bekymringer.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg fikk narkose og en eller annen pille som dopet meg opp i himmelen før inngrepet. Foreldrene mine trodde jeg hadde gått fra vettet når jeg plutselig reiste meg opp fra den trille sengen og begynte å hamre på heisen. Jeg fikk gå samme dagen, dog det var ikke ett særlig stort inngrep og ingenting i den "nedre regionen".

En ting som er jævlig merkelig er å våkne opp av narkose, ganske sykt egentlig.

Lenke til kommentar

Jeg fikk narkose og en eller annen pille som dopet meg opp i himmelen før inngrepet. Foreldrene mine trodde jeg hadde gått fra vettet når jeg plutselig reiste meg opp fra den trille sengen og begynte å hamre på heisen. Jeg fikk gå samme dagen, dog det var ikke ett særlig stort inngrep og ingenting i den "nedre regionen".

En ting som er jævlig merkelig er å våkne opp av narkose, ganske sykt egentlig.

Hva mener du med nedre redgionen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Opprett en egen tråd istedet for å bumpe en snart 5 år gammel tråd.

Jeg merket ikke det, lol. Trodde han var TS.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...