Sinnsyk asylaspirant Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 ok. gruer meg skikkelig. har samtidlig liten penis i forhold til gj.snitt, så er litt redd får å vise den fram. 9318069[/snapback] Hmm. Ikke gidd å gru deg da! Du trenger hvertfall ikke ta sorgene på forskudd! Kirurgene behandler deg som et stykke kjøtt, og det at du er redd for størrelsen på tissen trenger du ikke være redd for. Det er det samme som å være redd for størrelsen på skuldra di hvis du skal operere skuldra. Legene opererer uansett, på profesjonelt vis. Ingen bekymringer. Lenke til kommentar
larsern14 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Mener å ha lest et sted at man MÅ være igjen på sykehuset første natta etter operasjon ... Er dette sant? Lenke til kommentar
hursay Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvis det har vært narkose inne i bildet så er det nok sant. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Spørs nok på inngrep og narkose. Vet om folk som har reist hjem samme dag etter operasjon i lett narkose. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg fikk narkose og en eller annen pille som dopet meg opp i himmelen før inngrepet. Foreldrene mine trodde jeg hadde gått fra vettet når jeg plutselig reiste meg opp fra den trille sengen og begynte å hamre på heisen. Jeg fikk gå samme dagen, dog det var ikke ett særlig stort inngrep og ingenting i den "nedre regionen". En ting som er jævlig merkelig er å våkne opp av narkose, ganske sykt egentlig. Lenke til kommentar
larsern14 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg fikk narkose og en eller annen pille som dopet meg opp i himmelen før inngrepet. Foreldrene mine trodde jeg hadde gått fra vettet når jeg plutselig reiste meg opp fra den trille sengen og begynte å hamre på heisen. Jeg fikk gå samme dagen, dog det var ikke ett særlig stort inngrep og ingenting i den "nedre regionen". En ting som er jævlig merkelig er å våkne opp av narkose, ganske sykt egentlig. Hva mener du med nedre redgionen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Kjønnsorganet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Opprett en egen tråd istedet for å bumpe en snart 5 år gammel tråd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Opprett en egen tråd istedet for å bumpe en snart 5 år gammel tråd. Jeg merket ikke det, lol. Trodde han var TS. Lenke til kommentar
Ravneng Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kan man bestille opperasjon på sykehuset selv, eller må mann innom legen først? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Du må nok innom legen først. Unntaket er om du går til et privat sykehus/legesenter, men det er igjen relativt dyrere. Anonym poster: 3a6b989d0959d86996d7bc801e609657 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg