Troxx Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Koster 250kr måneden, så det er billigst for de fleste... Fungerer det med onlinespill som f.eks BF2? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nei. Du ender opp med ca 200ms i ping. Dette er på grunn av teknologien. Leste i Teknisk-Ukeblad om dette der man fikk se pingen/forsinkelsen. Og jeg har faktisk prøvd og spille over 3G. Jeg endte på 200ms i ping. Slik som Teknisk-Ukeblad skrev. Lenke til kommentar
JButton Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 En kompis prøvde seg med et ICE abonnement. 700 - 1200 ms i pingtid og ubrukelig til spilling. Men det funker relativt greit til enkel surfing. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 En kompis prøvde seg med et ICE abonnement. 700 - 1200 ms i pingtid og ubrukelig til spilling. Men det funker relativt greit til enkel surfing. 9267480[/snapback] Har slikt fra telenor og det er etter min mening ikke noe til enkel surfing heller... I hvertfall ikke med edge, det er skikkelig tregt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 En kompis prøvde seg med et ICE abonnement. 700 - 1200 ms i pingtid og ubrukelig til spilling. Men det funker relativt greit til enkel surfing. 9267480[/snapback] Har slikt fra telenor og det er etter min mening ikke noe til enkel surfing heller... I hvertfall ikke med edge, det er skikkelig tregt. 9476010[/snapback] Det er teknologien. Ikke telenor som har problemer med høy ping osv.... Jeg fikk jo akkurat den pingen artikkelen sa, ca 200ms i ping. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 En kompis prøvde seg med et ICE abonnement. 700 - 1200 ms i pingtid og ubrukelig til spilling. Men det funker relativt greit til enkel surfing. 9267480[/snapback] Har slikt fra telenor og det er etter min mening ikke noe til enkel surfing heller... I hvertfall ikke med edge, det er skikkelig tregt. 9476010[/snapback] Det er teknologien. Ikke telenor som har problemer med høy ping osv.... Jeg fikk jo akkurat den pingen artikkelen sa, ca 200ms i ping. 9477914[/snapback] Komenterte at jeg hadde telenor for sammenligningens skyld og har laver ping når jeg er i et område med 3g. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Prøvde WoW over 3G sist sommer. Fungerte greit det, men nå er ikke WoW akkurat så kresen på ping. Spill som CS og BF2 funker nok veldig dårlig over mobilt bredbånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå