Maaag Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Vel, som tittelen sier er det noen programmer eller codecer jeg ikke får installert. Det kommer som oftest, "Får ikke skrivet verdien til nøkkelen, kontroller at du har tilgang til dette" osv. Som her f.eks: http://home.no/st4v3rn/wtf.JPG Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? (og ja forresten, pcen er ny-formatert) Endret 9. august 2007 av Maaag Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har du administrator-tilgang på maskinen, eller bare begrenset brukerkonto? Høres mest ut som et problem relatert til det. -Stigma Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvilket operativsystem kjører du? Lenke til kommentar
Maaag Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Brukeren min er satt som administrator. Jeg kjører XP forresten. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Høres ut som registerfeil det her. Prøv med et regsister rens prog å se om det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Maaag Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Det har jeg gjort, har ikke hjulpet noe ovenfor det, bare fått pcen raskere. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå