Geitost Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hva bør jeg velge av DVi-TVO-combo og ViVo? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 TIL HVA??? Q: What is VIVO? A: VIVO stands for Video In/Video Out, which will allow for a display out to a television through an S-Video or Composite port. Video can be captured through the video in ports via S-Video and Composite from VCR, Camcorder or other recordable device. Imagine, you can transfer over video coverage of your last birthday party to your computer, edit it to your liking and email them to your friends. :google: Lenke til kommentar
Geitost Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Mja, jeg var litt utydlig i mitt spørsmål. Glemte å nevne type-betegnelsen på chipsettet: Radeon 9000 Har ennå ikke funnet noen som detaljert kan forklare meg de tekniske forskjellene på DVi med TV-out og ViVo. Det er mange som forklarer hva DVi-TV-out versjonen av chipsetet, og spesiellt hvor gode de er på 3D-spill, men ingen som forklarer detaljert hva som finnes på chipsettet som har ViVo. Jeg har fått forklart hva ViVo betyr, men jeg har ikke fått noen tekniske spesifikasjoner for de enkelte chipsettene. Takk for din referanse til en eller annen FAQ som jeg tydligvis ikke vet URL'en til. (Google?) Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Søk etter vivo på www.google.com du. ViVo er video-ut og video-inn kombinert. TVO er bare video-ut. Du skal ikke bruke video-ut til pc-skjerm. Da bruker du dvi eller vga. Dvi er ikke merkbart bedre, men søk her på forumet, det var noen som spurte om forskjellen for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå