Gå til innhold

DVi-TVO eller ViVo?

Geitost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TIL HVA???

Q: What is VIVO?

A: VIVO stands for Video In/Video Out, which will allow for a display out to a television through an S-Video or Composite port. Video can be captured through the video in ports via S-Video and Composite from VCR, Camcorder or other recordable device. Imagine, you can transfer over video coverage of your last birthday party to your computer, edit it to your liking and email them to your friends.

:google:

Lenke til kommentar

Mja, jeg var litt utydlig i mitt spørsmål. Glemte å nevne type-betegnelsen på chipsettet: Radeon 9000

Har ennå ikke funnet noen som detaljert kan forklare meg de tekniske forskjellene på DVi med TV-out og ViVo. Det er mange som forklarer hva DVi-TV-out versjonen av chipsetet, og spesiellt hvor gode de er på 3D-spill, men ingen som forklarer detaljert hva som finnes på chipsettet som har ViVo. Jeg har fått forklart hva ViVo betyr, men jeg har ikke fått noen tekniske spesifikasjoner for de enkelte chipsettene.

Takk for din referanse til en eller annen FAQ som jeg tydligvis ikke vet URL'en til. (Google?)

Lenke til kommentar

Søk etter vivo på www.google.com du.

ViVo er video-ut og video-inn kombinert. TVO er bare video-ut.

Du skal ikke bruke video-ut til pc-skjerm.

Da bruker du dvi eller vga. Dvi er ikke merkbart bedre, men søk her på forumet, det var noen som spurte om forskjellen for ikke så lenge siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...