Brunøye Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Vet dette er en bump, men syns det er bedre enn å lage en nye tråd om samme emne. Plukket opp posten når jeg var på vei hjem fra jobben i dag, og tror du faen meg ikke de jævla fra norgespatriotene hadde vært der å lagt en flyer i postkassa vår. De var vist ikke så glade for at ei jente på Jessheim hadde blitt voldtatt av tre utelandske menn, og benyttet derfor den sjangsen til å spre litt mer av møkka si. Sjekka ut siden dems når jeg kom hjem, og mer rasistisk dritt tror jeg ikke jeg har sett skrevet på norsk før. Det er slike folk som dem som ikke hører hjemme i dette landet. De vil sende ut alle utenlandske personer hvis de kommer i makta. Hva med de som nekter å dra fordi de har klart å lage seg et godt liv her? skal vi samle dem opp i busser og sleppe dem av på grensa? eller kanskje kjøre dem rett til områder laget spesielt for dem? sende dem samlet inn i et kammer og la dem lukte på litt Zyklon-B? Har selv en onkel som et fra india. Han og min tante har to døtre, som gjør det veldig bra for tiden. Selv så er han en velykket fysioterapaut. Dette er ting han kanskje aldri ville fått om han ikke hadde kommet til norge. Satt og kjedet meg og kom over denne tråden. Det du sier her er at dem ikke likte at invandrere voldtok ei norsk jente? Er det så forbanna galt. Selvsakt skal vi ikke godta det! Der er jo bak mål! Man skal da faen ikke godta at noen voldtar noen, uansett hvor dem kommer fra! Og sette strengere regler før invandring er jeg før! Hadde en i klassen som kom til norge pga at her får man alt man vil. Han skulle utdanne seg og så dra hjem til sitt land. Mange andre gjør dette. De fleste han kjenner kommer hit pga at dem får alt dem vil ha. Han legger ikke skjul på det, og man kan ikke klandre han at han utnytter dette! Jeg er før og kutte alt av undøvendige støtte til invandrere. La dem klare seg selv. Da er det ikke så fristende og komme hit. Sefølgelig kan vi ikke la dem sulte. Men la dem få det vanlige nordmenn får. La dem få så lite penger som andre arbeidsledige. La dem selv betale før egent hus/leilighet. Synes vi er alt før snille. en plass må grensen gå. Ja, vi kan hjelpe folk som trenger hjelp, men la dem få den hjelpen dem trenger i sitt land så lenge det er muligt! La dem returnere når det er muligt. Det er det som tjener dem og lande sitt best i lengden. At vi blander tro og rase sammen går jo ikke bra. Det ser vi jo hele tiden. Så og hive bensin på båle og la folk få moske bare med og peke hvor den skal stå er å gå før langt. Jeg mener at folk som kommer til et annet land må forholde seg til det lands kultur og religion. Og drive med sin religion og kultur kan man gjøre i sitt land. Jeg synes det er kjempe fint at vi har norgespatriotene. Ikke pga at dem er rasistiske, men pga dem setter lyse på et problem som finnes. Er ikke sakt vi skal gjøre det som dem sier. Men la oss heller se på probleme og gjøre noe med det. På en sivilisert måte, der ingen vil lide. Jeg er før og sende alle invandrere som ikke har behov før og være her i lande ut. Men jeg er ikke før og ta fra dem familie, venner og det som hører med. Så det er et spørsmål hvordan man skal løse det. Før får vi sendt dem ut som ikke har noe grunn til og være her, kan vi ta inn nye og hjepe dem og så sende dem ut og ta inn nye osv osv.. Så håper noe blir gjort. Ikke la dem få goder bare dem er invandrere. Og tilslutt, det er jo en grunn til at vi har forskjellige land. Og synes man burde prøve og holde seg i det lande man hører til hvis det ikke ligger en god grunn bak det. Og ja, krig, sult og fattigdom er en veldig god grunn. Måtte bare lufte tankene mine litt. Dette er ikke ment som noe rasistisk angrep på noen innvandrere. Siden dere har like mye krav på respekt og medfølelse som alle andre Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Islam anerkjenner vi ikke som religion, men ser på Islam som en politisk ideologi som er en farlig fiende for Norge. Vi vil derfor jobbe hardt for å hindre Islams vekst og legge ned samtlige moskeer. Dette var virkelig søppel ja... Å bruke ord som "rasefremmede" er provoserende synes jeg. Dette er respektløst ovenfor andre mennesker... Kan ikke fatte at disse kan få noen medlemmer i det hele tatt, totalt meningsløst hele greia... Og det å si at Islam ikke er en religion er jo virkelig et bevis på deres toleranse ovenfor andre... Islam er en religion på lik linje med alt annet og skal respekteres, og selvfølgelig skal våre muslimske borgere få samles i sitt hus... Skal moskeene legges ned, får vi legge ned kirkene også... Det er greit nok at vår innvandringspolitikk kanskje trenger noen justeringer, men jeg håper inderlig ikke sånne folk som dette slipper til i politikken... Jeg er nok ikke enig i politikken som føres jeg heller, men vi trenger mennesker som verdsetter andre og setter det unike mennesket på dagsorden og som formidler budskap om respekt mellom folkeslagene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå