Gå til innhold

Flyveblad i postkassen - rasisme eller frykt?

Anbefalte innlegg

Jeg tror seriøst dette partiet kan bli noe. Jeg er ikke for alt de vil gjøre, men én ting er sikkert: noe må gjøres med innvandringspolitikken! Det er altfor mye kriminalitet blandt innvandrerne som kommer til Norge. Noen klarer å integrere seg, men altfor mange kommer til vårt land og forventer duk og dekket bord. Noe de for ofte får. De forventer f.eks at staten skal bygge moskeer. Hadde noen nordmenn reist til f.eks Irak og forventet at myndigheten der skulle bygge en kirke til dem, hadde de blitt skutt! Tyskerne har allerede sagt til innvandrerne at de kan se langt etter noe byggverk og goder fra staten bare pga de er flykninger. Slik disiplin må også Norge få. Det må bli slutt på denne snillismen!

9259469[/snapback]

Er du gærn, her i Norge skal man sy puter pun rompene deres, om de forsøker å stikke deg ned men skjærer seg selv skal vi kjøre dem til sykehuset og betale erstatning samt stikke seg selv slik at det føler seg bedre.

Og man skal ikke stoppe før statskirken er erstatet med moskeer, aller nordmen heter Ahmed til etternavn og stikker rompa til værs mens de kneler mot mekka. Da kommer politkerne, som forøvrig er landsforvist fordi de ikke vil være muslimer, frem og sier "hm, kanskje vi skulle gjort noe med innvandringspolitikken vår".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror seriøst dette partiet kan bli noe. Jeg er ikke for alt de vil gjøre, men én ting er sikkert: noe må gjøres med innvandringspolitikken! Det er altfor mye kriminalitet blandt innvandrerne som kommer til Norge. Noen klarer å integrere seg, men altfor mange kommer til vårt land og forventer duk og dekket bord. Noe de for ofte får. De forventer f.eks at staten skal bygge moskeer. Hadde noen nordmenn reist til f.eks Irak og forventet at myndigheten der skulle bygge en kirke til dem, hadde de blitt skutt! Tyskerne har allerede sagt til innvandrerne at de kan se langt etter noe byggverk og goder fra staten bare pga de er flykninger. Slik disiplin må også Norge få. Det må bli slutt på denne snillismen!

9259469[/snapback]

Er du gærn, her i Norge skal man sy puter pun rompene deres, om de forsøker å stikke deg ned men skjærer seg selv skal vi kjøre dem til sykehuset og betale erstatning samt stikke seg selv slik at det føler seg bedre.

Og man skal ikke stoppe før statskirken er erstatet med moskeer, aller nordmen heter Ahmed til etternavn og stikker rompa til værs mens de kneler mot mekka. Da kommer politkerne, som forøvrig er landsforvist fordi de ikke vil være muslimer, frem og sier "hm, kanskje vi skulle gjort noe med innvandringspolitikken vår".

9259983[/snapback]

Hmm hva skal man si til det der? Er det sånn og forstå at du fryter at vi kommer til og tilate at landet vårt blir okupert av flyktninger og invandrere? At norge blir og skifte ut relgionen vår med islam? Det kommer nemlig ikke til og skje, kanskje vi må gjøre noen enkle grep med invandrings politikken vår, men det får da virkelig være grenser for hvor lang man kan ta det ut av proposjoner.
Lenke til kommentar

9259469[/snapback]

9259983[/snapback]

Hmm hva skal man si til det der? Er det sånn og forstå at du fryter at vi kommer til og tilate at landet vårt blir okupert av flyktninger og invandrere? At norge blir og skifte ut relgionen vår med islam? Det kommer nemlig ikke til og skje, kanskje vi må gjøre noen enkle grep med invandrings politikken vår, men det får da virkelig være grenser for hvor lang man kan ta det ut av proposjoner.

9260022[/snapback]

Du sier ikke det når vi blir okupert...

Lenke til kommentar

9259469[/snapback]

Haha, det var da de "innvandrerne" som forlangte at folket i Norge skulle bygge kirker her til lands. Den gangen tok nordmennene saken i egen hånd og brant ned kirkene de fant. Det gjør man faktisk ennå. Hadde jeg sett en moské brenne ville jeg trukket på smilebåndet, hadde jeg sett en kirke brenne ville jeg ledd. Moahahahahahaha....

Poenget var: kirker hører hjemme omtrent der moskeer hører hjemme. Langt unna Norge!

Og man skal ikke stoppe før statskirken er erstatet med moskeer

9260022[/snapback]

Lignende situasjon har skjedd før, godt mulig at det skjer igjen.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

9260022[/snapback]

Hva tror du hadde skjed om du hadde kommet ned til Araberland og sagt "jeg vil bygge en kirke"? Du hadde dinglet i et tre før du hadde funnet Byggmaker.

Hvorfor skal vi være så forbandete snill hele tiden, hvorfor skal ikke vi få forsvare våre verdier uten å få slengt "rasist" eller andre sjikaner mot seg?

Jeg sier ikke at vi skal stenge grensen, men jeg sier vi skal sette hardt mot hardt. Vil du bo og jobbe i Norge så får du følge norske regler, og det gjelder religion og. Du har lov å ha en egen religion, fri og bevare meg vel, men hvorfor skal vi ta hensyn til dem hele tiden, de tar jo aldri hensyn til oss når vi kommer til deres land.

Om du kommer til araberland og tilfeldigvis er av den kvinnelige kjønnsgruppen, da blir du tvunget til å dekke til deg, selv om det ikke er en del av din religion. De får lov å tvinge oss, hvorfor skal ikke vi få lov å sette litt tvang på dem?

Nei, som sagt, vi skal hele tiden sy puter punn rompen og la dem gjøre som de vil. Og får de fortsette med det, så er det ikke lenge før de danner sitt eget parti, så er det ikke lenge før det partiet har sterk støtte og da er det ikke langt unna et konvertert Norge.

Lenke til kommentar
Hva tror du hadde skjed om du hadde kommet ned til Araberland og sagt "jeg vil bygge en kirke"? Du hadde dinglet i et tre før du hadde funnet Byggmaker.

9266335[/snapback]

Da de første menneskene som ville bygge kirke her til lands kom, ble de hengt opp i trær. Prester og munker ble drept. Den gangen tollererte man ikke slike fremmede kulturer som skiller seg så sterkt mot vår frihet. Slik er det ikke nå.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar
Dette er rasisme, fremmedfrykt er en ting, sende flyveblad i posten der det står "norge fritt norge hvitt" er en annen ting.

Fremmedfrykt satt i aksjon er rasisme (sa den ene læreren min til meg)

9268119[/snapback]

Frykt? Hvorfor skal det alltid handle om frykt? Etter så mange år med innvandring, kan man heller av erfaring kalle det fremmedkunnskap...

Lenke til kommentar
Dette er rasisme, fremmedfrykt er en ting, sende flyveblad i posten der det står "norge fritt norge hvitt" er en annen ting.

Fremmedfrykt satt i aksjon er rasisme (sa den ene læreren min til meg)

9268119[/snapback]

Frykt? Hvorfor skal det alltid handle om frykt? Etter så mange år med innvandring, kan man heller av erfaring kalle det fremmedkunnskap...

9268138[/snapback]

Nei, men man kan kalle det idioti.

9266335[/snapback]

De fleste "Araberland" har kristne minoriteter, og land som Iran har f.eks på tross av sitt alkoholforbud egne butikker som selger vin til Kristne og Jøder både til bruk i seremoniene og til hjemmebruk.

Lenke til kommentar
De fleste "Araberland" har kristne minoriteter, og land som Iran har f.eks på tross av sitt alkoholforbud egne butikker som selger vin til Kristne og Jøder både til bruk i seremoniene og til hjemmebruk.

9268772[/snapback]

So what? Hva har det med oss å gjøre? Både islam, jødedom og kristendom er asiatiske religioner. For meg er det urelevant hvordan de behandler hverandre.

Lenke til kommentar

9260022[/snapback]

Hvorfor skal vi være så forbandete snill hele tiden, hvorfor skal ikke vi få forsvare våre verdier uten å få slengt "rasist" eller andre sjikaner mot seg?

Hvilke "araberland" er det du sikter til her, der man ikke kan bygge kirker?

Du blir kanskje litt mindre utsatt for det om du faktisk holder deg noenlunde saklig, istedet for å komme usaklige uttalelser som ikek harmonerer med virkligheten?

AtW

Lenke til kommentar

9268772[/snapback]

So what? Hva har det med oss å gjøre? Både islam, jødedom og kristendom er asiatiske religioner. For meg er det urelevant hvordan de behandler hverandre.

9272016[/snapback]

Hva i helvete snakker du om nå?

1. Jeg svarte på det feilaktige som Bear sa.

2. Ingen av de religionene er asiatiske, de er fra knutepunktet mellom Asia, Afrika, og Europa, og Kristendommen har mer eller mindre utelukkende blitt utviklet i Europå og til og med definert hva Europa er i store deler av vår historie, og er derfor til Europeisj religion å regne.

3. Det er ikke irrelevant for noen hvordan religionene behandler hverandre, siden det affekterer oss alle. Stort sett slik: Mindre toleranse = Mindre bra. Mere toleranse = Mere bra. Mindre religion = Noe å hige etter.

Så kom deg lenger ut på landet med norrønromantikken din.

Lenke til kommentar
Hva i helvete snakker du om nå?

1. Jeg svarte på det feilaktige som Bear sa.

2. Ingen av de religionene er asiatiske, de er fra knutepunktet mellom Asia, Afrika, og Europa, og Kristendommen har mer eller mindre utelukkende blitt utviklet i Europå og til og med definert hva Europa er i store deler av vår historie, og er derfor til Europeisj religion å regne.

3. Det er ikke irrelevant for noen hvordan religionene behandler hverandre, siden det affekterer oss alle. Stort sett slik: Mindre toleranse = Mindre bra. Mere toleranse = Mere bra.  Mindre religion = Noe å hige etter.

Så kom deg lenger ut på landet med norrønromantikken din.

9272721[/snapback]

Opphavet til religioner med en gud finner du ikke i Europa. 95% av alle mennesker er religiøse, hvorfor skal du som representerer 5% forandre resten? Det er tydelig at Islam, jødedommen og kristendommen har sitt opphav i midtøsten. Her er et kart fra wikipedia hvor grønt viser vestasia:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...Nsubregions.png

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

9268138[/snapback]

Nei, men man kan kalle det idioti.

9268772[/snapback]

Etter 30 år med innvandring så heter det ikke idioti eller fremmedfrykt lenger. Som du kanskje så i går, og som vi har sett mange mange ganger før, så er mange innvandrere ikke akkurat mønsterinnbyggere. Saken i går var en engangstilfelle siden dette gjald tamiler som kom fra andre land i europa, tamiler, altså sri lankere er som oftest veldig flotte folk som jobber og har en lav krimrate. Men slike saker skjer svært ofte med andre innvandrerungdommer.

Sri Lankere har faktisk en lavere krimrate enn nordmenn ifølge den forrige krimstatistikken som kom ut på dette området, med rundt 25 per 1000 innbyggere med en flekk eller flere på rullebladet. Noe det samme som nordmenn har. Pakistanere derimot var da, tror den statistikken var fra 2001, var oppe i rundt 45 per 1000. Ser du på voldtekter i hovedstaten så ser du at spesielt Irakere er overrepresentert. Dette var veldig tydelig på voldtekts statistikkene som kom ut i 2004. Gjengene nå om dagen er så og si 100 % bestående av innvandrere i forskjellige generasjoner. Spesielt innvandrere fra islamske land er høyt oppe på voldtektstatistikkene og diverse krimstatist.

At noen kan få en enkeltepisode til å få det til å virke som at et helt system er ratistisk ovenfor innvandrere er helt absurd. Over mange år har innvandrere dominert voldsepisoder i hovedstaden vår, uten å høste noe særlig kritikk i det hele tatt. Muslimer får millionstøtte hvert år av staten, uten at lederne deres tar noe som helst ansvar for å forandre ungdommenes syn på krim og vold, noe som virkelig trengs.

Innvandringspolitikken trenger virkelig et skikkelig kursskifte, dette kan ikke fortsette slik lengre. Dessuten, til deg som sier at vi har en mye strengere innvandringslov en USA vet ikke stort på dette feltet. USA tillater ikke drapsmenn eller voldtektsmenn å bli i landet for å så hente hele familien ut til 78. menningen sin hit.

Her ble det mye random tull ettersom at jeg er ganske trøtt, men du tar nok pointet. Personlig synes jeg at Norges Patrioterne er noen tullinger bare så det skulle være sagt.

Lenke til kommentar

Ja, mina norska vänner. Ta efter Sverige! Skapa ett nytt Norge, precis som vi svenskar har skapat ett nytt Sverige. Ersätt ert folkmaterial genom att göra den norska befolkningen, ja, alltså den som verkligen är av nordiskt ursprung ( men sådant trams måste vi glömma), till en minoritet i sitt eget land. Rasblandning är både roligt och spännande! Det är dags att realisera en pepparkaksfärgad befolkning. Ytterliggare ett steg mot jämlikhet: En värld där vi alla verkligen är lika. Och smutskasta er egen kultur, ni har ingen ändå. Vi i Sverige håller på att skriva om vår historia för fullt. Och vi fängslar just nu hemska rasister som vill störta det mångkulturella samhället; det fria och toleranta samhället som tillåter alla åsikter att vädras i det offentliga rummet. Ni får allt ta och göra som oss. Ta ert ansvar. Börja lite smått, se till att få bort nazisterna i Fremskrittspartiet från maktens korridorer. Vi har våra problem med Sverigedemokraterna.

Norge är dumt, fult och det finns inte något specifikt "norskt". Mänskligheten är ETT nu.

Världsmedborgare ut i alla länder, förena er!

Endret av Verdun
Lenke til kommentar
Opphavet til religioner med en gud finner du ikke i Europa. 95% av alle mennesker er religiøse, hvorfor skal du som representerer 5% forandre resten? Det er tydelig at Islam, jødedommen og kristendommen har sitt opphav i midtøsten. Her er et kart fra wikipedia hvor grønt viser vestasia:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...Nsubregions.png

9273732[/snapback]

Og poenget ditt er?

Ingenting av det du skriver der er noen motsettning til det jeg skrev.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Vet dette er en bump, men syns det er bedre enn å lage en nye tråd om samme emne.

Plukket opp posten når jeg var på vei hjem fra jobben i dag, og tror du faen meg ikke de jævla fra norgespatriotene hadde vært der å lagt en flyer i postkassa vår. De var vist ikke så glade for at ei jente på Jessheim hadde blitt voldtatt av tre utelandske menn, og benyttet derfor den sjangsen til å spre litt mer av møkka si.

Sjekka ut siden dems når jeg kom hjem, og mer rasistisk dritt tror jeg ikke jeg har sett skrevet på norsk før.

Det er slike folk som dem som ikke hører hjemme i dette landet.

De vil sende ut alle utenlandske personer hvis de kommer i makta.

Hva med de som nekter å dra fordi de har klart å lage seg et godt liv her? skal vi samle dem opp i busser og sleppe dem av på grensa? eller kanskje kjøre dem rett til områder laget spesielt for dem? sende dem samlet inn i et kammer og la dem lukte på litt Zyklon-B?

Har selv en onkel som et fra india. Han og min tante har to døtre, som gjør det veldig bra for tiden. Selv så er han en velykket fysioterapaut.

Dette er ting han kanskje aldri ville fått om han ikke hadde kommet til norge.

Endret av fatalicus
Lenke til kommentar
Og jeg håper inderlig at et sånt parti ikke kommer til makten i Norge.

Jeg stemte idag og kunne ikke se dette eller lignende partier blandt valgene.. unntatt DLF og Samfunnspartiet da.

9253059[/snapback]

DLF? De er jo for fri innvandring. Pass på hva du skriver.

9256369[/snapback]

...Og samfunnspartiet er selverklært "anarkistparti." Ja, det var rare sammenligninger :p

Lenke til kommentar
Har selv en onkel som et fra india. Han og min tante har to døtre, som gjør det veldig bra for tiden. Selv så er han en velykket fysioterapaut.

9482057[/snapback]

[ironi]

Men tenk på den arbeidsledige nordmannen som nå ikke fikk stillingen som fysioterapaut?

[/ironi]

Eg har en kamerat som er sterkt imot innvandring da vedkommende mener av hele sitt hjerte at de tar jobber og stillinger som nordmenn da ikke får. Dette er da årsaken til arbeidsledighet i følge han.

Selv er han arbeidsledig og har lite utdanning. Alltid når det er snakk om "utlendinger" i Norge som jobber, så gnager han på at han kunne fått den jobben i stede for. Håpløst? Ja.

Bortsett i fra akkurat det har faktisk vedkommende ingenting i mot utlendinger i den forstand. Merkelig nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...