V?rbris Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hei Oppdaterte AVG fre edition i kveld, dette er mitt kjørende virusprogram og har fungert utmerket, men umiddelbart etter oppdatering viste den mappa cureit:exe som en trojan horse.EYS. Denne mappa tilhører antivirusprogrammet Dr.Web som jeg kjører ofte manuelt opp mot andre programmer. Jeg slettet denne mappa, lastet Dr.Web ned på ny, fikk ny trojan horse advarsel, slettet igjen. Hva mener dere jeg bør gjøre? Vente en tid før jeg prøver meg på Dr.Web igjen som også har fungert utmerket hittil, eller taste på ignorer under AVG,s alternativer for handlinger? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Virker som om dette er en falsk positiv fra AVG, så ignorer skulle være en grei løsning før AVG selv kommer med en oppdatering som løser dette. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Ja, filen ble slettet, og jeg slettet gjenopprettingtidspunktene selv for sikkerhets skyld. Tror nok det er sjanse for at AVG free etter denne oppdateringen var vel skarp. Var inne på Dr.Web,s sider og prøvde å laste ned virusprogrammet pånytt, men fikk ny trojaner advarsel via AVG. Men filstørrelsen var rett i forhold til den gamle, de øker noe uke for uke. Dette har ikke skjedd før, og Dr.Web har vært ett godt alternativ som ett extra manuelt program, får vente noen dager og prøver da pånytt. Takker for svar. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Vil bare si at etter ett par oppdateringer av AVG free er alt ved det gamle, det reagerer ikke på Dr.Web sine filer lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå