MTorger Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hallo! Jeg har et et asus p5n32-e sli kort. Somkjent er kjøleribbene utrolig varme, særlig når jeg overklokker litt. Vet noen om hvor jeg kan få tak i asus kjølerene på bildet her: LINK Finner de ikke noen steder. Følger de med striker extreme? Hvis noen har et par de ikke bruker så ta kontakt så kjøper jeg dem! Veldig takknemlig for all hjelp Marius Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 jeg har en jeg ikke bruker, må tenke litt på det, skriver inn nytt innlegg om jeg er interisert.. Lenke til kommentar
Unox Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hallo! Jeg har et et asus p5n32-e sli kort. Somkjent er kjøleribbene utrolig varme, særlig når jeg overklokker litt. Vet noen om hvor jeg kan få tak i asus kjølerene på bildet her: LINK Finner de ikke noen steder. Følger de med striker extreme? Hvis noen har et par de ikke bruker så ta kontakt så kjøper jeg dem! Veldig takknemlig for all hjelp Marius 9245535[/snapback] Bare for å være litt pirkete, det der er vell mosfet kjøler? Lenke til kommentar
MTorger Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Hallo! Jeg har et et asus p5n32-e sli kort. Somkjent er kjøleribbene utrolig varme, særlig når jeg overklokker litt. Vet noen om hvor jeg kan få tak i asus kjølerene på bildet her: LINK Finner de ikke noen steder. Følger de med striker extreme? Hvis noen har et par de ikke bruker så ta kontakt så kjøper jeg dem! Veldig takknemlig for all hjelp Marius 9245535[/snapback] Bare for å være litt pirkete, det der er vell mosfet kjøler? 9259692[/snapback] Ja, men de kjøler ribbene og;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå