galaxee Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 lei av å bare komme halveis på internett på den ene pcen for eg har bare kobla begge til adsl modemet..så spør eg,er det muligt å lage router av en pc? helst windows,sjønte ikke så mye av linux Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kjøp deg en billig router istedenfor du...er nok best for deg det vil jeg tippe... Skjønner ikke hva du mener med halvveis internett...eller hva slags modem du har som kobles til 2 pcer... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 eller hva slags modem du har som kobles til 2 pcer... Nokia sine ADSL-modemer har innebyggd en 4 porters 10Mb/s hub . Har du en leverandør som lar deg koble opp flere PC-er så er det lettvint. F.eks Bluecom deler ut inntil 3 IP pr modem så der er jo nokia modemet kjekkt og ha. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 ja har nokia modem,men problemet er at si eksempel at eg kobler opp med xp og lar 2000 kjøre via xp så funker bare noen websider spilling funker helt fint på nettet Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 ja har nokia modem,men problemet er at si eksempel at eg kobler opp med xp og lar 2000 kjøre via xp så funker bare noen websider spilling funker helt fint på nettet Da høres det ut som det klassiske problemet TN ADSL kundene sliter med. Sett opp Telenor sin proxy på boksen som du sliter med, du finner adressen til serveren på kundeservice sidene til TN. Er det ikke TN ADSL så glem det Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 jepp ha zurrenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå