JFK666666 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hjeeeeelp! Vi giftet oss 23. juni, og hadde ingen "innbooket" fotograf til å ta bilder. Til gjengjeld fikk vi maaaaasse bilder fra gjester som tok bilder, men det var ikke akkurat mye "bra" å ta av til verken takkekort eller noe å putte i avisen - synes jeg... Så derfor ser det ut til at vi er nødt til å velge det beste av flere onder - så jeg trenger litt hjelp fra dere til å komme med meninger om hvilket bilde dere synes egner seg best til takkekort / avisbilde. 3 av 4 bilder er KJAPT fikset litt på i PS, og mye kan sikkert gjøres enda mer. Er vel egentlig like mye ute etter "synse-meninger" som fototekniske meninger - særlig siden jeg ikke har tatt noe av dem selv hehehe På forhånd takk! JF Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg ville brukt ett av de to siste. Bakgrunnen er ikke allverdens, men den er enklere å fikse på i de to bildene, tror jeg. Pluss at uttrykket til brudeparet er best i de to bildene. Gjenskinn av blitzen ødelegger noe på det siste bildet, og så falt jeg egentlig mest for det der begge lukter på buketten. Endret 9. august 2007 av Snirfle Lenke til kommentar
JFK666666 Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Gjenskinn av blitzen ødelegger noe på det siste bildet, og så falt jeg egentlig mest for det der begge lukter på buketten. 9245558[/snapback] Var tilsvarende gjenskinn fra blitzen i den nemst siste også, men det har jeg fjernet i PS - så det bekymrer meg egentlig ikke... JF Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ah, da erdet jo ikke noe problem. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg synes det første var OK. Det andre bildet er i alle fall for uskarpt! Lenke til kommentar
recognice Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Skal ikke uttale meg om det fototekniske, men likte absolutt det siste bildet mtp stemninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå