General Musa Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 trenger ett program som tester minnet på skjermkortet for feil. Noen som har forslag? Noe som tester systematisk og korrekt, ikke noe som er basert på at jeg visuelt må se etter feil eller liknende... mistenker feil på skjermkort og må sende det inn, vil være sikker før jeg sender det inn... Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Buuuump... ingen som vet dette ? Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Tror du vitterlig ikke jeg har prøvd? treeenger dette programmet. får til tider Artifacts på skjermen i 2D modus..... Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Artifacts skyldes ofte overoppheting. Sjekk temperaturen i skjermkortet ditt, og for å være sikker sjekker du CPU-tempen også. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 får dette kun i 2d.. i 3d går ting som smurt.. så tviler på det er overoppheting. da ville jeg nok hatt større problemer i 3d... Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Send mail til produsenten. De pleier å ha svar hvis det ikke er en feil på kortet. Lenke til kommentar
EvilWarrior Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hva skjermkort er det? Har ikke produsenten eget forum? Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Ati radeon x1900xt. er vel PowerColor tror jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå