Wrangle Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Det hadde blitt returnert til Lånekassen fikk jeg beskjed om på mail her i dag. Ja, ok, det står så at jeg skal kunne bestille nytt gjeldsbrev på Mine Sider på Lanekassen.no. Er det noen som faktisk har funnet hvor inne på Mine Sider man kan bestille det nye gjeldsbrevet? Mvh Frustrert student! Endret 28. august 2007 av Wrangle Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Logget nettopp inn på "Mine sider", men fant heller ikke noe om å bestille nytt gjeldsbrev. Ta en rask telefon til Lånekassen i morgen, det er heldigvis ikke så lang kø. Da kan sikkert den du prater med ordne det for deg. Lenke til kommentar
Wrangle Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Logget nettopp inn på "Mine sider", men fant heller ikke noe om å bestille nytt gjeldsbrev. Ta en rask telefon til Lånekassen i morgen, det er heldigvis ikke så lang kø. Da kan sikkert den du prater med ordne det for deg. 9245237[/snapback] Irriterende at de setter opp valget, men så ikke har det tilgjengelig, utrolig dårlige sider, veldig uoversiktielig, og ingen forklaring, bare at man kan gjøre dette og forandre dette på "Mine Sider". Lenke til kommentar
Forfe Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Status søknader og brev -> status på utbetaling - merk av "jeg ønsker nytt gjeldsbrev" -> send bestilling Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Sliter med det samme. Forfe: Har ikke muligheten til å merke av "Jeg ønsker nytt gjeldsbrev", det står bare "Gjeldsbrev sendt dato: 07.08.2007" Må vel ta til telefonen i morgen og forhøre meg. Irriterende, må jeg si. :/ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har enkelte faktisk fått gjeldsbrevet i det hele tatt? Søkte like etter skoleslutt, og behandlingstiden skal være over 7 uker nå. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Virkelig? Behandlingen av min søknad tok knapt to uker. Gikk bare og ventet på gjeldsbrevet helt til jeg fikk beskjed om at det var blitt tilbakesendt av posten.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Min søster sendte inn søknad på stippend like etter skolen var ferdig, og hun har også behandlingtid på ca 6 uker i følge "Dine sider" på Lånekassen.no. Gjaldt din søknad utdanning til videregående skole? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Min søster sendte inn søknad på stippend like etter skolen var ferdig, og hun har også behandlingtid på ca 6 uker i følge "Dine sider" på Lånekassen.no. Gjaldt din søknad utdanning til videregående skole? 9305041[/snapback] Nei, søkte for universitet. Lenke til kommentar
Wrangle Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Det tar utrolig lang tid, søkte for 1 1/2 måned siden og fikk endelig gjeldsbrevet her i forrige uke. Da jeg hadde gått ned på Lånekassens kontorer og bestilt nytt. Da håper jeg pengene er her i løpet av uka! Men man kan jo bare drømme Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg finner ikke bestilling for nytt gjeldsbrev/stipendmelding på "Mine Sider" hos laanekassen.no Noen her som veit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå