OJ_Sledge Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Hei,har en Creative Zen Vision spiller,og har et problem med den.Får beskjeden "lydformatet støttes ikke" når jeg prøver å spille av de fleste filmer jeg har lastet inn fra pc på tv'en.Hvordan løser jeg dette problemet?Håper på svar raskt Kan det ha noe med AC3 codec'en å gjøre,eventuelt hva må jeg gjøre da? Endret 9. august 2007 av OJ_Sledge Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Bruk et program for videokonvertering, enten det medfølgende programmet (sørg for at du har en codec-pakke installert, slik at den klarer AC3-lyden) eller et annet program, som f.eks. SUPER. Lenke til kommentar
OJ_Sledge Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Hei,har en Creative Zen Vision spiller,og har et problem med den.Får beskjeden "lydformatet støttes ikke" når jeg prøver å spille av de fleste filmer jeg har lastet inn fra pc på tv'en.Hvordan løser jeg dette problemet?Håper på svar raskt Kan det ha noe med AC3 codec'en å gjøre,eventuelt hva må jeg gjøre da? 9245046[/snapback] Takker,men det finnes ikke noen raskere måte vel? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Mulig at det finnes konverteringsprogrammer hvor du kan velge å beholde videoen i originalt format, og kun konvertere lyden til f.eks. MP3, men det er ikke noe jeg kjenner til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå