Gå til innhold

Kjøpe draktbokstaver og nummer online.

Mats1988

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk.

Har tenkt en del på å skaffe meg Torres (9) bakpå min drakt, men da jeg ringte til den lokale tekstiltrykk forhandleren, sa hun at de bare hadde en par skriftyper og velge i mellom, og at de ikke hadde PL skiften.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne skrifttypen på nettet, betalingsmåte spiller ingen rolle, men liker best å få det tilsendt i posten med medlagt giro. Helst ifra Norge/Skandinavia, i og med at jeg har lyst til å få det på fortest mulig.

Har drevet å søkt litt, men jeg suger jo generelt til å søke etter ting.

Endret av Thorsø
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei godtfolk.

Har tenkt en del på å skaffe meg Torres (9) bakpå min drakt, men da jeg ringte til den lokale tekstiltrykk forhandleren, sa hun at de bare hadde en par skriftyper og velge i mellom, og at de ikke hadde PL skiften.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne skrifttypen på nettet, betalingsmåte spiller ingen rolle, men liker best å få det tilsendt i posten med medlagt giro. Helst ifra Norge/Skandinavia, i og med at jeg har lyst til å få det på fortest mulig.

Har drevet å søkt litt, men jeg suger jo generelt til å søke etter ting.

9244911[/snapback]

Du kan jo gjøre det enkelt med å ringe til Kopshop å bestille derfra. Hvis ikke blir det verre, muligens på liverpoolfc.tv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...