Mats1988 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Hei godtfolk. Har tenkt en del på å skaffe meg Torres (9) bakpå min drakt, men da jeg ringte til den lokale tekstiltrykk forhandleren, sa hun at de bare hadde en par skriftyper og velge i mellom, og at de ikke hadde PL skiften. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne skrifttypen på nettet, betalingsmåte spiller ingen rolle, men liker best å få det tilsendt i posten med medlagt giro. Helst ifra Norge/Skandinavia, i og med at jeg har lyst til å få det på fortest mulig. Har drevet å søkt litt, men jeg suger jo generelt til å søke etter ting. Endret 24. august 2007 av Thorsø Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Leter etter akkurat det samme selv. Skal ha 9 Torres på min trøye. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg er langt ifra sikker, men har du sjekket Unisport.dk? De har det meste. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Jeg er langt ifra sikker, men har du sjekket Unisport.dk? De har det meste. 9354322[/snapback] Tror de bare selger det hvis du kjøper en drakt ifra dem. Lenke til kommentar
msjohnsen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei godtfolk. Har tenkt en del på å skaffe meg Torres (9) bakpå min drakt, men da jeg ringte til den lokale tekstiltrykk forhandleren, sa hun at de bare hadde en par skriftyper og velge i mellom, og at de ikke hadde PL skiften. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne skrifttypen på nettet, betalingsmåte spiller ingen rolle, men liker best å få det tilsendt i posten med medlagt giro. Helst ifra Norge/Skandinavia, i og med at jeg har lyst til å få det på fortest mulig. Har drevet å søkt litt, men jeg suger jo generelt til å søke etter ting. 9244911[/snapback] Du kan jo gjøre det enkelt med å ringe til Kopshop å bestille derfra. Hvis ikke blir det verre, muligens på liverpoolfc.tv Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 En fyr i klassen min har en slik trøye.. Med torres og 9tallet bakkom.. Den er rød Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå