Wixe Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Fant fort ut at mitt gamle kabinett var for lite :-? Så jeg gikk til angrep på mitt Aopen HQ08 Da jeg skal kjøre Tec vannkjøling på både CPU og GPU samt vannkjøle stort sett alt som kan vannkjøles inni her måtte jeg lage litt bedre plass... :o Ooops det var den midtveggen, ooops det var det psu feste osv osv. Det er nå plass til to PSU ved siden av hverandre (vendt med 92mm viftene ut for å trekke inn litt frisk luft fra omgivelsene). 7cm over de til radiator og vifter (AC Evo240 m Titan Alu 120x2) og den fine monteringsplaten. Under PSU ene skal jeg lage "vannspreder" da til og fra radiator vil komme på baksiden (utenfor) for å kunne ha plass til floppy på orginal plass. Jeg vil også montere en Radiator i front (AC Evo 120 m Titan Alu 120). Der hvor harddiskene normalt sitter vil jeg lage en vanntank med pumpe inni (mindre støy). Jaja det var grovarbeidet på kabbinettet Da gjenstår det å se hvordan de hjemmelagede blokkene blir Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Desktop... *riste på hodet* Kan ikke forstå at det er plass til vannkjøling... Har ikke du hatt et lignende post som dette før? Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Nei det er ikke desktop kabinett, men det er ikke langt unna... :oops: PS where did all the cables go? Nei jeg har ikke PentiumIII inside (det var sist gang jeg brukte dette kabinettet.... Ja jeg har et par poster om casemoddinga mi (ikke alle forsøk er like vellykkede ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå