sRobert Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hei! Lurer på om det er mulig å trimme en 91mod(C4) Audi 100 2.3E motor? Hvilke tiltak kan man gjøre for å få noen ekstra hestekrefter? luftfilter?chip? hva må jeg ha? hvor får jeg tak i det? eventuelle prisforskjeller på diverse muligheter? Har sett litt rundt på nettet, å ikke funnet en eneste chip til denne typen motor. jeg er kansje dårlig til å lete, eller vet kansje ikke helt hva jeg ser etter. Kan noen hjelpe? =) Mvh. Robert Lenke til kommentar
sRobert Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Ingen som vet? ;o Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 pga at du ikke finner noen chip på nettet er pga at det ikke er noe å hente ved å chippe den motoren.. Hvis du bytter luftfilter og eksos får du sikker noen hester 1-10 eller noe. men finere og høyere lyd. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Lite å hente på chipping av biler uten turbo eller kompressor. Vil vel kanskje få 5-10 hk ekstra om du bytter luftfilter og setter på sportseksos. Lenke til kommentar
sRobert Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 ok, takker for svar har tydeligvis ikke mye peiling på dette ;p mvh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå