Drillo Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg har tre uker til rådighet neste ferie. Liker å reise litt rundt med ryggsekken og se og oppleve mye. Så hva bør jeg gjøre på mine tre uker? Alle verdensdeler er aktuelle. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 En uke i Tafjorden, hytte til hytte? så får du oppleve fantastisk, storslagen natur. Helgelandskysten på sykkel, Bodø, øyene over til Lofoten, og sykle videre til Andøya? Begge deler er fantastiske naturopplevelser. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 En uke i Tafjorden, hytte til hytte? så får du oppleve fantastisk, storslagen natur. Helgelandskysten på sykkel, Bodø, øyene over til Lofoten, og sykle videre til Andøya? Begge deler er fantastiske naturopplevelser. 9244696[/snapback] Huff, ikke Nord-Norge. Skal jeg ha aktiv ferie i Norge, måtte det bli Rallarvegen, Rogaland e.l. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Rundtur i Australia? Ca. 7.000 for å fly dit og så improvisere videre? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Rundtur i Australia? Ca. 7.000 for å fly dit og så improvisere videre? 9245159[/snapback] 7000 t/r? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mener de beste prisene jeg har sett ligger rundt der for tur-retur, men du får lete rundt selv. Men for all del ikke se filmen Wolf Creek før en lengere tur ut i outback-en. ;-) Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Huff, ikke Nord-Norge. Skal jeg ha aktiv ferie i Norge, måtte det bli Rallarvegen, Rogaland e.l. 9244806[/snapback] Hvorfor ikke Nord-Norge? En av de mest fantastiske områdene! Anbefales på det varmeste. (Nå er jeg litt subjektiv siden jeg er derfra, og elsker landsdelen min ) Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Det er ikke skikkelig sommer der. Alt over 20 grader er ekstraordinært. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 "Anbefales på det varmeste" er jo det han sier selv. Han anbefaler det på det VARMESTE Ergo. det er ikke det varmesteder oppe nå så ikke dra der ^^ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det varmeste i nord er kun et par uker etter St Hans. Det er altså ikke anbefalt å dra dit før neste sommer. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Rundtur i Australia? Ca. 7.000 for å fly dit og så improvisere videre? 9245159[/snapback] 7000 t/r? 9245172[/snapback] Er nok en del dyrere enn det...er vel på rundt 9 - 11 000 for øyeblikket... Kan anbefale deg å reise til f.eks. Kuala Lumpur/Singapore (stopover) også videre til Australia/New Zealand.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Er nok en del dyrere enn det...er vel på rundt 9 - 11 000 for øyeblikket... Ja, om du bestiller idag for reise om ikke for lang tid må du nok ut med det, men om du planlegger minst ett år på forhånd og følger aktivt ned på spesialtilbud er det absolutt mulig å komme ned på 7. Siste jeg så noe på til den prisen var det via Seoul. Endret 11. august 2007 av robertaas Lenke til kommentar
MindB Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) via Seoul med hvilket flyselskap? Edit: Tror jeg fant det ut selv, Asiana Airlines? Endret 11. august 2007 av MindB Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Mener det var Korean Air. Følg med en stund så dukker det opp gode tilbud. Dette kan være et sted å begynne på: http://www.austravel.com/special-offers/ Endret 11. august 2007 av robertaas Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Kabul, varm og gjestfri by.... Nei ikke akkurat. Dra til Berlin om du skal være der i over en uke. Da får du kanskje med deg litt av det som er å si i byen. Eller Dra til NY og reis fra D.C. Altså reise på egenhånd mellom byene. Interrail? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Kabul, varm og gjestfri by.... Nei ikke akkurat. Dra til Berlin om du skal være der i over en uke. Da får du kanskje med deg litt av det som er å si i byen. Eller Dra til NY og reis fra D.C. Altså reise på egenhånd mellom byene. Interrail? 9259016[/snapback] Har vært på interrail i Øst-Europa og skal nok gjøre det igjen, men først vil jeg se andre ting. USA, ja. Ganske billig å fly til NY om dagen. Mye å se/oppleve/gjøre mellom NY og DC? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 I USA er det alltid mye å gjøre;) Er ikke sikker, men den chopper gjengen er vel ikke så langt unna? samt Sopranos bor jo heller ikke langt unna Lenke til kommentar
foorex Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hva med litt øyhopping i egeer havet? Da trenger du kun ryggsekken, også tar du ferje mellom øyene, og leier deg en scooter for dagen. "leve livet" med andre ord Har aldri prøvd dette selv, men kansje en gang når jeg blir voksen så tar jeg meg en tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå