Solefald Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 eg vurderer å handle meg den her, samtidig som eg kjøper meg ny PC. Er helt totaltvrak avhengi av endel serier, så PC'n skal også brukes som signalkilde. TV'n gjorde meg nyskjerrig pga pris, og oppløsninga. Korleis hadde det f.eks blitt med bildet visst eg prøvde å spille på den TV'n her? http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=74944 Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Eg såg på den hjå Datakjeden. Da virka den litt blass. Til den prisen er det ikkje SÅ langt til samsung, sony eller toshiba. Endret 9. august 2007 av lavoll Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg har "eid" tven i 6 uker nå, men bare hatt den hjemme i 1. Resten av tiden har den vært på serivce. Sier vel det meste. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke kjøpt tven dersom du planlegger å se på den. Den er mer eller mindre ubrukelig til analog tv-signaler og jeg vet ikke om en eneste person som har fått bra bilde via pc på den. Tven er et møkkaprodukt. Og leverer du den inn for å få fikset noen av feilene (for det er mange) så får du den ikke tilbake. Hadde jeg vært deg hadde jeg spyttet i så mye som trengs for å kjøpe en skikkelig tv. Jeg kjøpte Tatungen for litt over 7000kr, noe som er halvparten av hva mange andre betalte, og likevel er ikke tven verd pengene. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 aha.. takk for info. men er rart den får så gode tester når du sier den er så dårlig Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 avforum - Tatung 42" brukertester avforum - tråd om Tatung 42" Dingz.no - Test - Tatung 42" Der er noen steder du kan lese om tven. Det er også en tråd på avforums.com som handler om en tv fra Goodman som visstnok er samme tven som 42"eren fra Tatung, bare med annet merke. Den tråden ble 180 sider lang og endte med at så godt som alle boikottet tven før tråden døde helt ut. Var en fyr på avforums.com som hadde et ordtak - "Buy cheap, buy twice". Synes det var bra, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå