Gå til innhold

Tatung 42" til TV og Spilling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har "eid" tven i 6 uker nå, men bare hatt den hjemme i 1. Resten av tiden har den vært på serivce. Sier vel det meste. ;)

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke kjøpt tven dersom du planlegger å se på den. Den er mer eller mindre ubrukelig til analog tv-signaler og jeg vet ikke om en eneste person som har fått bra bilde via pc på den. Tven er et møkkaprodukt. Og leverer du den inn for å få fikset noen av feilene (for det er mange) så får du den ikke tilbake.

Hadde jeg vært deg hadde jeg spyttet i så mye som trengs for å kjøpe en skikkelig tv. Jeg kjøpte Tatungen for litt over 7000kr, noe som er halvparten av hva mange andre betalte, og likevel er ikke tven verd pengene.

Lenke til kommentar

avforum - Tatung 42" brukertester

avforum - tråd om Tatung 42"

Dingz.no - Test - Tatung 42"

Der er noen steder du kan lese om tven. Det er også en tråd på avforums.com som handler om en tv fra Goodman som visstnok er samme tven som 42"eren fra Tatung, bare med annet merke. Den tråden ble 180 sider lang og endte med at så godt som alle boikottet tven før tråden døde helt ut.

Var en fyr på avforums.com som hadde et ordtak - "Buy cheap, buy twice". Synes det var bra, jeg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...