Kakofoni Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ang REM søvn, hvis jeg våkner 2 timer før skolen, og sover da 1,5 time får jeg grise bra søvn, noen spes grunn ? 9596764[/snapback] Det tar ca. 1,5 time å gå gjennom alle fasene i søvnen. Du våkner som regel av deg selv etter siste fase (REM-søvn). Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 du drømmer ikkje meir enn det du gjor før, alle drømmer nokk kvar gang ein søve, men du har sovd lett vis du kan huske drømmene. så eg ville tru at du kanskje har sovet dorlig i det siste kanskje? eller er eg på bærtur? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 du drømmer ikkje meir enn det du gjor før, alle drømmer nokk kvar gang ein søve, men du har sovd lett vis du kan huske drømmene. så eg ville tru at du kanskje har sovet dorlig i det siste kanskje? eller er eg på bærtur? 9602338[/snapback] driter i om jeg drømmer 1 million forskjellige drømmer, jeg lurte bare på hvorfor jeg husket noe av det da jeg lagde denne tråden. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) dobbelpost.. Endret 29. september 2007 av xersess Lenke til kommentar
abrj Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Drømming er gjerne en fase for at kroppen skal bearbeide et inntrykk som ligger å kverner i topplokket. Har opplevd noen ganger å våkne midt i en drøm midt på natten, fordig jeg må slå lens, og når jeg så legger meg igjen og sover fortsetter jeg drømmen... Det er sykt... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) du drømmer ikkje meir enn det du gjor før, alle drømmer nokk kvar gang ein søve, men du har sovd lett vis du kan huske drømmene. så eg ville tru at du kanskje har sovet dorlig i det siste kanskje? eller er eg på bærtur? 9602338[/snapback] driter i om jeg drømmer 1 million forskjellige drømmer, jeg lurte bare på hvorfor jeg husket noe av det da jeg lagde denne tråden. 9602371[/snapback] hæ, ka er det du tyte om? det du lurte på, var ka som gjor at drømmer så mykje som du har begynt med no.. Endret 29. september 2007 av xersess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå